Beantwoord

Vaste telefonie werkt niet, ik kan wel bellen maar niet gebeld worden

  • 18 January 2020
  • 10 reacties
  • 10230 keer bekeken

Wij kunnen al een tijdje niet gebeld worden blijkt op onze vaste telefoon, we kunnen wel bellen. Dacht dat het aan de telefoon zou liggen, maar dat is niet het geval. hoe krijg je dit opgelost. KPN is zelf niet bereikbaar anders dan een computer. inmiddels al 2 keer een reset gedaan, dat haalt niets uit

icon

Beste antwoord door Susan_ 19 January 2020, 10:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Badge +19

Heeft u de experiabox al teruggezet naar fabrieksinstellingen?https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/herstart-reset-experia-box.htm

dat is al gedaan maar heeft geen effect gehad

 

 

Badge +19

Welke experiabox heeft u?

het betreft een Experiabox V8

Badge +19

Vreemd geval. U kunt eventueel de klantenservice bellen. 0800-0402 gratis. Tegen de computer zegt u; ik wil een medewerker spreken. 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Vaste telefonie werkt niet, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp uit je bericht dat je wel zelf kan bellen, maar niet gebeld kan worden en dat een reset van je Experia Box niet heeft geholpen. Dan kijk ik graag met je mee wat het wél kan zijn. Kan je aangeven op welke poort (1 of 2) je telefoon aangesloten zit? En weet je ook welke melding er gegeven wordt op het moment dat iemand je probeert te bellen?

Om een meting op de lijn uit te voeren heb ik wel enkele gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en het nummer waar het om gaat (bij persoonlijke opmerkingen)? Overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je!

Beste susan, ik heb gisteren telefonisch vontact gehad. Poort 1 blijkt defect te zijn, met een collega van u omgezet naar poort 2 nu werkt het weer. 
dank voor de reacties

emil 

Reputatie 7
Badge +21

@Vaste telefonie werkt niet, kijk daar gingen mijn gedachten ook naartoe inderdaad. Fijn dat het inmiddels opgelost is voor jou! Mocht uiteindelijk poort 2 het begeven of je ervaart weer problemen, dan is het misschien verstandig om de Experia Box te vervangen.

Experia Box heb ik reeds gerest kabel zit in poort 1 maar ik kan wel bellen maar niet gebeld worden wilt u mij daar aub mee helpen

Experia Box heb ik reeds gerest kabel zit in poort 1 maar ik kan wel bellen maar niet gebeld worden wilt u mij daar aub mee helpen

Hallo @Hendrik 2 , voor een snelle reactie kun je beter even bellen met 0800 0402, gratis, met je mobiel in dit geval.

Succes.

Â