Beantwoord

Vaste telefonie werkt niet meer na aansluiten Box12

  • 24 June 2022
  • 5 reacties
  • 94 keer bekeken

vast bellen werkt niet nadat ik de experia v12 heb geinstalleerd, het lampje voor de telefoon werkt ook niet.

Ik heb de probleem oplosser gebruikt maar die kon het ook niet oplossen, alles al opnieuw opgestart

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 4 July 2022, 12:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @Pascal1967 ,

Het beste is dan om de box 12 te resetten:

Werkt dat niet, dan kan je indien je glasvezel hebt het glasvezelkastje ook 2minuten stroomloos maken en daarna de box 12 nogmaals een reset te geven.Als dat ook niet werkt kan je beter even je profiel invullen zodat een moderator voor je kan kijken.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Pascal1967. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw vaste telefoon niet meer werkt na het aansluiten van de KPN Box 12. Heeft een reset het probleem inmiddels verholpen, zoals @martijn197108 voorstelde? Heb je onze servicetool al eens doorlopen? Als dat het probleem niet verhelpt, dan hoor ik dat graag van je!

Hoi Vikash, ik had al een reset gedaan en de servicetool doorgelopen. Ik kan nu wel naar buiten bellen maar kan niet gebeld worden. Als jij kunt kijken of daar een technische reden voor is dan zou dat erg fijn zijn.

Alvast bedankt.

 

Reputatie 7
Badge +21

Wat jammer dat onze servicetool het probleem niet heeft kunnen verhelpen. Ik heb dit intern doorgezet om verder te laten uitzoeken. Er wordt contact met jou opgenomen wanneer dat nodig is. Laat je mij weten hoe het afloopt?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Pascal1967. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw vaste telefoon niet meer werkt na het aansluiten van de KPN Box 12. Heeft een reset het probleem inmiddels verholpen, zoals @martijn197108 voorstelde? Heb je onze servicetool al eens doorlopen? Als dat het probleem niet verhelpt, dan hoor ik dat graag van je!

 

Ik zie dat je inmiddels al verder geholpen bent door een collega door jouw telefoonnummer naar een ander telefoonpoortje op jouw ExperiaBox te verplaatsen. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag!