Beantwoord

vaste telefoon 2 dagen ingesprektoon

• 24 april 2016
  • 3 reacties
  • 305 keer bekeken

hoi,

ik kan al 2 dagen niet bellen en gebeld worden nu heb ik me expriabox gereset alle kabels gecheckt en nu heb ik alleen een ingesprek toon kan nog steeds niet bellen of gebeld worden

mvg, naima

icon

Beste antwoord door Justin_ 29 april 2016, 12:01

Hoi @ImaJarmani, je hebt niet meer gereageerd in dit topic. Ik zie dat je inmiddels wel contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat er vanmiddag een monteur bij je langskomt. Ik ga ervan uit dat deze je probleem zal verhelpen. Mocht je vervolgens nog vragen hebben, trek dan aan de bel :)

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Dat is vervelend, maar komt me bekend voor. Welke Experiabox heb je? (H220N, v8, v9, andere)

Kun je eens de andere phone aansluiting proberen? Komt er dan wel een gesprek tot stand?

Reputatie 7
Badge +22
Hoi @ImaJarmani, welkom op het forum! Wat vervelend dat je momenteel niet kunt bellen of gebeld worden 😞 Ik ben, net als Peter, benieuwd welke Experia Box je hebt. Kun je misschien ook aangeven welke lampjes daar nu op branden?

Je geeft aan al een reset te hebben uitgevoerd, heb je dit gedaan door alleen de stroom eraf te halen? Dan wil ik je aanraden het modem een harde reset te geven. Hoe je dit doet, wordt uitgelegd in dit topic. Laat je me weten of dit voor een oplossing zorgt?

Reputatie 7
Badge +22
Hoi @ImaJarmani, je hebt niet meer gereageerd in dit topic. Ik zie dat je inmiddels wel contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat er vanmiddag een monteur bij je langskomt. Ik ga ervan uit dat deze je probleem zal verhelpen. Mocht je vervolgens nog vragen hebben, trek dan aan de bel :)

Reageer