Beantwoord

Vaste telefoon

  • 26 November 2020
  • 37 reacties
  • 963 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

37 reacties

@Chicka , Ziet er dus naar uit dat jij het licht uit mag gaan doen bij Telfort.:grin:

Reputatie 3
Badge +2

Heyyyyyyyyyyyyyyyyy @Alexandra , maar ik was al overgezet, dat maakt het juist zo verwarrend.

Maar gelukkig heb ik jouw en ook @Erik_ nog :relaxed:

@Alexandra ook jij bedankt voor je reactie :blush:

Reputatie 3
Badge +2

@Doornekamp33 Ja het lijkt er wel op dat ik de lichtknop van het Telfort gebeuren daar uit mag doen, dat zal makkelijk gaan met m,n scootmobiel en de krukken :joy:

Maar verwarrend is het allemaal wel

@Alexandra ik denk dat @Erik_ zich toch een beetje vergist. :wink::relaxed: ​​​​​​

[.....] Jouw omzetting naar Telfort is toch nog even uitgesteld. [...] 

 

Reputatie 7
Badge +30

Heyyyyyyyyyyyyyyyyy @Alexandra , maar ik was al overgezet, dat maakt het juist zo verwarrend.

 

 

Nog niet helemaal. De omzetting was een beetje begonnen bij jou. Daarom zag je ook al wat dingen bij de MijnKPN en niet meer in de MijnTelfort enzo. Maar blijkbaar was het toch beter om de omzetting nog even uit te stellen. Daarom hebben ze het eerst weer teruggedraaid. Dus je abonnement is nu nog volledig Telfort. En dan gaan ze het ergens deze maand opnieuw doen. En dan krijg je een mail en dan zie je wat dingen in de MijnKPN en niet meer in de MijnTelfort. Die omzetting duurt dan ongeveer 24 uur voor het helemaal klaar is. Daarna kun je niet meer in de MijnTelfort en staat alles in de MijnKPN.

 

 

Iets wat ik alvast even wil benoemen, want ik zag dat je dat zelf ook al deed:

 

De prijs die er dus nu staat voor mijn abb van KPN is hoger als bij Telfort, hier onder de mail

Dank voor het kijken, en met een vriendelijke groet

 

Uw nieuwe abonnementsnaam

Huidig abonnement

Nieuw abonnement

Alles-in-1 Standaard

TFT Internet met Interactieve TV en Bellen

€ 47,15 per maand

€ 47,15 per maand

 

KPN geeft over het algemeen de prijzen weer zonder kortingen die je hebt. Dus de prijs in de mail is dan niet de prijs die uiteindelijk op je factuur staat. Als je eenmaal overgezet bent, dan kijken we daar nog even samen naar zodat goed duidelijk is wat je hebt en wat alles kost. De totaalprijs van je pakket bij KPN zal hetzelfde zijn als dat het nu bij Telfort is. 

Reputatie 3
Badge +2

@Erik_ 

Dank voor je uitgebreide reactie en duidelijke uitleg :slight_smile:

Groetjes van mij

Reputatie 3
Badge +2

@Alexandra of ​​​@Erik_ 

Een hele goedemorgen kanjers

Volgens mij ben ik nu wel overgezet, zou 1 van jullie alsjeblieft even voor me willen kijken of mijn onbeperkt bellen op de huistelefoon, wat ik bij Telfort ook had, en als het goed is ook mee zou nemen bij de overgang, bij KPN ook aanstaat ?

 

Dank voor het kijken en groetjes van mij :relaxed:

Reputatie 3
Badge +2

Ik heb net weer even gekeken bij mijn KPN, volgens mij staat het onbeperkt bellen aan :relaxed:

Als ik het goed gezien zie met mijn slechte zicht :nerd:

  • Uw extra opties
  • HD tv-ontvanger - gratis
  • Bellen
  • BelOnbeperkt Nederland
Reputatie 7
Badge +30

Je bent inderdaad nu overgezet, en je hebt het helemaal goed gezien, @Chicka. Onbeperkt Bellen staat netjes aan :slight_smile:  :thumbsup_tone1:

 

Dan nu helemaal officieel, welkom bij KPN :tada:

 

Reputatie 3
Badge +2

@Erik_ 

Dank, dank je wel Erik voor het mee kijken :blush:

Nu weet ik het zeker na jouw bevestiging, thanx kanjer, en ook thanx voor het welkom heten 

 

Groetjes van mij

Reputatie 7
Badge +30

Graag gedaan! Ik heb ook nog even gekeken naar je abonnementsprijs, want dat had ik gezegd dat ik zou doen. Die is ook nog netjes hetzelfde als bij Telfort. Je betaalde daar €47,15, en nu bij ons ook. Je eerste factuur bij ons (die is op 1 december aangemaakt) is ietsje lager omdat deze vanaf 2 december rekent en het dus net geen volledige maand is. Vanaf januari is dat wel weer zo en zal het elke maand de €47,15 zijn.

Reputatie 3
Badge +2

@Erik_ 

Thanx kanjer voor je goede hulp en de voor mij goed begrijpende uitleg, thanx kanjer :blush:

 

Ik heb helaas nog een topic aan moeten maken, want ik krijg ineens bij de overzetting geen mail meer binnen, maar ik wacht tot ik aan de beurt ben voor de afhandeling van vragen

 

Groetjes van mij