Beantwoord

Vaste telefoon

  • 26 November 2020
  • 37 reacties
  • 963 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Een hele goedendag

 

Ik ben vandaag overgezet van Telfort naar KPN, bij Telfort had ik bij het bellen, onbeperkt bellen, dit ivm mijn moeder die erg ziek is, en ik voor mezelf ook veel telefonisch moet regelen

 

Zou 1 van de moderatoren even kunnen kijken of dit bij KPN ook aanstaat voordat ik voor onvoorziene kosten kom te staan

 

Mijn dank is groot

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 8 December 2020, 11:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

37 reacties

Het forum is druk bezocht en een officiële reactie kan even op zich laten wachten. Vul u profiel aan en medewerkers duiken in u dossier. Wilt u liever direct antwoord, bel dan met 0800-0402

Ik heb begrepen dat u alle voorwaarden mee neemt dus mocht het mis gaan, lijkt mij dat KPN deze kosten zal vergoeden.

Reputatie 3
Badge +2

Okee @Jeroen Ruiter , dank voor je reactie

Hallo @Chicka , Jij nu ook hier aanwezig.

Je weet nog wat ik je beloofd heb, niet vergeten he, hoe gaat het met je?

Kun je het nog een beetje bolwerken?

Groetjes Peter

@Jasper , kun jij :wink: effe meekijken, belofte maakt schuld.

Reputatie 3
Badge +2

Hey hallo KANJER @Doornekamp33  :hugging:

Ja ik weet het nog kanjer, ik was al bang je uit het oog te verliezen, maar ECHT ik geef een gil als ik hulp nodig heb,  hoe het met mij gaat niet goed, verre van goed :zipper_mouth:

Ben BLIJ dat jij hier ook bent :blush:

Groetjes, liefs van mij:hugging:

Hoi, dat klinkt niet goed en nu de koude periode weer aanbreekt en die ellendige corona is het geen beste tijd om te kwakkelen.

 

En wat denk je, dat ik je in de steek laat, ben speciaal terug gekomen van T-Mobile, was geen lekker nest miste de gezelligheid.

 

P.S. voordat men afvraagt waarom ik nu grote en dikke letters gebruik, niet om te schreeuwen maar @Chicka heeft slecht zicht en kan dit beter lezen.:wink:

Reputatie 7
Badge +30

Hey @Chicka, welkom op het KPN forum! Jasper is vanavond niet aanwezig, dus ik kom even binnenvallen.  Je Telfort abonnement is qua onderdelen en totaalprijs precies hetzelfde gebleven na de migratie. Dus al je Onbeperkt Bellen had, dan heb je dat nu ook nog. Maar, gezien wat je typte, kan ik me voorstellen dat je het graag zeker wilt weten. Alleen, omdat je migratie zo vers is, kan ik dat op dit moment nog niet zien omdat nog niet alles is ingeladen in het systeem dat wij gebruiken om dit na te kijken. Dus daar kom ik morgen nog even bij je op terug.

Wel heb ik alvast, omdat je aangaf het nieuwe klantnummer nog niet te weten, deze in je forumprofiel gezet.

Reputatie 3
Badge +2

@Doornekamp33 Dank je wel kanjer voor de goede letters voor mij, thanx thanx thanx :hugging:

Ja mensen ik heb slecht, dus sorry voor het dikke letter type, ik schreeuw niet, het is goed bedoeld, maar anders zie ik niet wat ik type, dus dank je wel @Doornekamp33 

Man, man man wat heb ik je gemist op het forum

 

Nu even @Erik_ , dank dat je mijn onbeperkt bellen wat ik ook bij Telfort had even morgen voor me nakijkt, dat zou voor mij een zorg minder zijn, ik moet veel bellen voor m,n zieke mamsje en voor mezelf naar ziekenhuizen en instantie,s, ik kan niet voor onverwachte rekeningen komen te staan, dus ook jij dank en dank je wel voor de moeite, ook dank dat je me geholpen hebt om mijn klantnummer vast in de vullen, TOP dank je wel Erik

 

Groetjes van mij

@Chicka Welkom op het forum.

Jullie kunnen ook privéberichten naar elkaar sturen. Aan de andere kant maakt het dit forum wel gezelliger. Het is alleen lastig om zo de berichten waar het om draait goed te kunnen vinden. Nogmaals welkom en hopelijk krijg/heb je fijne ervaringen met KPN.

Dat zijn de oude Telfort moderators wel gewent hoor, die filteren het er wel uit.

Reputatie 3
Badge +2

Ik heb zelf net even gekeken bij mijn gegevens, volgens mij staat onbeperkt bellen aan, maar zeker weten doe ik het niet door mijn slechte zicht, ook zag ik dat de prijs hoger is als afgesproken als bij de overstap en via de Telfort mail, wilt u daar alstublieft ook even naar kijken, bij Telfort had ik combi voordeel etc

De prijs die er dus nu staat voor mijn abb van KPN is hoger als bij Telfort, hier onder de mail

Dank voor het kijken, en met een vriendelijke groet

 

Uw nieuwe abonnementsnaam

Huidig abonnement

Nieuw abonnement

Alles-in-1 Standaard

TFT Internet met Interactieve TV en Bellen

€ 47,15 per maand

€ 47,15 per maand

Reputatie 3
Badge +2

Ik snap er niks meer van, vanmorgen stond mijn abb nog bij mijn KPN en kon ik mijn gegevens zien

 @Erik_ jij hebt zelfs gister mijn klantnummer nog voor me ingevuld, waar ik je erg dankbaar voor was, krijg ik net een mail dat mijn abb later ingaat, wat is er gaande?

De mail

Uw abonnement gaat iets later over naar KPN

We wilden uw abonnement deze week omzetten van Telfort naar KPN. Maar we zijn er nog niet helemaal klaar voor. Omdat we graag willen dat alles in 1 keer goed gaat, wachten we dus nog even.

De nieuwe datum hoort u nog van ons

Vanmorgen was alles nog te zien en nu alles foetsie weg, plus net de mail dat ik later overgezet word

Echt ik snap er niks meer van :nerd:

Denk dat KPN er ook weinig meer van begrijpt @Chicka , rustig afwachten komt allemaal goed, en je hebt de belofte van Alexandra, Bart en Jasper op het Telfort forum gehad dat ze het in de gaten houden en zorgen dat alles goed komt.

Reputatie 3
Badge +2

@Doornekamp33 Ik hoop het kanjer, nu weet ik helemaal niet meer waar ik aan toe ben, zo zie ik mijn abb staan, dan is het ineens weg, en daarna de mail

Ik weet dat @Alexandra   etc het in de gaten zouden houden, maar ik vind dit alles zo raar, daarom ook mijn vraag wat is er ineens aan de hand

Ik wacht het wel af, ik wil duidelijkheid

Kanjer groetjes van mij

Computersystemen werken wel eens vaker langs elkaar heen, iedereen zou al over zijn werd er gezegd daarom ging het forum dicht, nou niet dus.

 

En mochten er problemen komen, maakt niet uit wat, ik help je op alle vlakken zoveel ik kan en in mijn macht ligt.

Reputatie 3
Badge +2

@Doornekamp33 , maar dat is toch raar, gister heeft Erik mijn klantnummer nog voor me ingevuld in mijn KPN profiel, bij Telfort ben ik weg, bij KPN zo te zien ook, vanmorgen kon ik ook alles nog zien in mijn KPN profiel, en nu pats boem alles weg, echt kanjer ik weet het niet meer, en het belangrijkste voor mij is het onbeperkt bellen, ik zou graag willen weten hoe dat allemaal zit.

Dank je kanjer voor je laatste zin :blush:

Dat onbeperkt bellen hoef je niet over in te zitten, dat gaat gegarandeerd goed, die MijnKPN heeft al wat langer problemen, loopt hier ook niet vlekkeloos, als de facturen maar goed gaan is het goed.

Reputatie 3
Badge +2

@Doornekamp33 De factuur zal nog wel even duren voordat ik daar duidelijkheid in heb

Eergister kon ik nog in mijn Telfort kijken, daar stond alles oke

Gister ineens bij Telfort weg, en stond alles hier, en nu, nu zie ik hier ook helemaal niets nada meer

Dat is een goed begin bij de overgang naar KPN :joy:, zo staat alles hier en zo is alles weg

Helemaal afgesloten ben ik niet, nog nooit een betalingsachterstand gehad, maarja ik kan dit nog typen vanachter m,n lappetoppie :joy:

 

Heey, wat leuk dat jullie @Chicka en @Doornekamp33 hier ook zijn! Yep luitjes ik heb al enkele bekende namen nu gezien! Beloofd een dolle boel te worden. :grinning:

Ik hoop dat de KPN’ers dat kunnen waarderen, die losgeslagen Telfort bende hier, misschien kunnen we het wat opvrolijken hier.:grin:

 

Reputatie 3
Badge +2

Hallo kanjer @Friesian :joy::joy: :joy:

Dolle boel, wat is dat, pas op he :sunglasses: het is geen Telfort forum :joy:

Denk het niet @Doornekamp33 :joy:

 

 

Ach volgens mij kennen ze hier ook serie heus over de vloer rollen van het lachen. Zo nu en dan schijnt er zelfs een Grrrrronings keffertje (oud Hollands hondenras) rond te lopen. :grin:

Reputatie 3
Badge +2

Afgelopen week was ik overgezet naar KPN, met de vraag aan een moderator over het onbeperkt bellen of dat meegegaan was bij de overgang van Telfort naar KPN, wat zo belangrijk voor me is, ivm m,n zieke moeder en mezelf waar ik veel voor naar artsen/thuiszorg, ziekenhuizen en instantie,s voor moet bellen

Op de site van Telfort kon ik niets meer zien ik was overgezet naar KPN, ik log in bij KPN zag ik de thuisfacturen etc staan, die zijn nu weer allemaal weg, wel zie ik mijn mobiele facturen staan, ook mijn huis gegevens etc zijn weg, al mijn gegevens zijn daar weer weg van mijn thuis abb

Nu log ik net in bij Telfort en kan ik daar weer alles zien staan, ik snap er echt niks meer van

Welke moderator kan mij duidelijkheid geven wat er aan de hand is, alsjeblieft @Alexandra jij weet overal van, kun jij of een andere moderator mij duidelijkheid geven

Mijn dank is groot als er even iemand duidelijkheid wil geven, ik weet echt niet meer waar ik aan toe ben, mijn vertrouwen is een beetje weg hoe het allemaal gaat :nerd:

Met een vriendelijke groet

Reputatie 7
Badge +30

Goedemorgen, @Chicka, hier ben ik weer! Sorry voor de latere reactie, ik was in het weekend niet aanwezig. Je hoeft je geen zorgen te maken. Jouw omzetting naar Telfort is toch nog even uitgesteld. Daarom zie je nu ook alles weer staan in je Mijn Telfort omgeving. Je zal in december alsnog naar KPN gaan. Maar daar krijg je dan weer een mail van wanneer dat precies gebeurt. Op dat moment nemen we alles mee, inclusief je onbeperkt bellen. De totaalprijs van je abonnement blijft ook gelijk. Mocht je daar, als omzetting eenmaal geweest is, vragen over hebben, dan kijken we daar op dat moment samen naar :slight_smile:

Reputatie 3
Badge +2

@Erik_ 

Dank voor je reactie Erik, fijn dat je me zo helpt :relaxed:

Groetjes van mij

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Chicka, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt als je eerst overgezet zou worden naar KPN en later een mailtje krijgt dat 't toch langer gaat duren. Je bent hier bij de bekende forumbezoekers én bij Erik gelukkig in goede handen :blush:  Maak je geen zorgen, het komt helemaal goed. Het duurt gewoon iets langer voordat je over gaat naar KPN, maar dat maakt niet uit. Alles gaat mee, zoals Erik hierboven ook vertelde. Als je intussen toch vragen hebt, geef ons dan gerust een seintje.