Kan niet gebeld worden op de vaste telefoon

  • 18 January 2021
  • 8 reacties
  • 243 keer bekeken

Ik kan niet worden gebeld op de vaste telefoon.kan wel naar buiten bellen hoe kan dat?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Toredini, dat is een goede vraag. Speelt het momenteel nog? Als dat zo is kijk ik graag met je mee. Wat horen mensen als zij naar jou bellen? Gaat de lijn wel over, krijgen ze meteen de voicemail?

Ik hoor hem op mijn telf.wel over gaan maar in huis niet.hij gaat 5keer en dan krijg je de voicemail.normaal knippert hij ook als je een oproep hebt gemist maar die doet het ook niet.

Reputatie 7

Duidelijk, wat voor toestel heb je precies @Toredini? Is het mogelijk om dat toestel opnieuw op te starten of te resetten? Het klinkt namelijk alsof het gesprek wel aankomt bij de Experia Box, maar vanaf daar niet bij het toestel zelf. Als het herstarten en/of resetten geen verschil maakt ben ik ook benieuwd wat een ander toestel doet.

Het is de gigasetA260 heb alles al geprobeerd maar niets helpt.ik kan wel bellen maar mij kunnen ze niet bellen.ik heb geen ander toestel gebruik alleen de mobiel.ik zou niet weten hoe je die moet resetten.

Reputatie 7

Dat is een DECT toestel als ik het goed zie, een basisstation met een of meer handsets. Is de handset wel goed aangemeld bij het basisstation? Het resetten van het toestel wordt beschreven in de handleiding, op pagina 9.

Ik ga het proberen tenminste laat het door mijn zoon doen.Als het niet heeft geholpen hoort u van mij.

Op welk modem is ie aangesloten?

Experiabox V8, V9, V10, V10A, ….?

Ik heb een wedje met mezelf: V8 namelijk.

Bel naar dat vaste nummer en neem de telefoon op, heb je dan een verbinding ?