Beantwoord

Vaste telefoon afsluiten ik gebruik deze niet meer

  • 26 June 2019
  • 5 reacties
  • 406 keer bekeken

Goedemorgen ik wil graag af van onze vaste telefoon. Ik word bijna niet gebeld op deze telefoon. En wie belt is voor verkooppraatjes. Dus kunt u me afsluiten?
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 27 June 2019, 17:04

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo @Meers-16 , dat kun je hoogstwaarschijnlijk in MijnKPN regelen als het een losse optie is anders even KPN bellen voor een abo-aanpassing zonder vaste telefoon.
https://forum.kpn.com/vast-bellen-13/vaste-telefoonnummer-opzeggen-457377#post656517
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Meers-16. Welkom op het forum. Dat is zonde van het geld. Is het inmiddels gelukt om de vaste telefoon op te zeggen? Welkom op het forum! Heb je op dit moment alleen een vaste telefoonaansluiting of heb je het gecombineerd met een Internet en TV abonnenent? Wanneer je een vaste telefoonaansluiting wil opzeggen kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij hebben de mogelijkheid om dit te beëindigen. Wanneer je het gecombineerd hebt met een Internet en TV abonnement kan je het verwijderen in Mijn KPN. Laat je ons weten of het gelukt is?
Reputatie 7
Badge +21
@Meers-16 Ik heb niets meer van je gehoord. Is het inmiddels gelukt om het vaste nummer op te zeggen?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je hebt doorgegeven dat het vaste nummer opgezegd moet worden. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer