Beantwoord

Vaste telefoon continue in gesprek

• 9 mei 2018
  • 6 reacties
  • 2768 keer bekeken

Ook als ik ermee of er naartoe bel
icon

Beste antwoord door Bart_ 14 mei 2018, 09:08

Goedemorgen Vanderhorn. Ik was nog even nieuwsgierig naar de stand van zaken. Is het probleem inmiddels opgelost of heb je mijn hulp nog nodig? Laat het me weten als ik nog iets voor je kan doen.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Hmm, lastig. Hoe is je telefoon aangesloten? Op het modem? Trek eens de telefoonstekker eruit (uit modem phone 1 of onderuit het basisstation.)
Als het telefoontoestel dan helemaal niet aangesloten is krijg je dan nog "in gesprek" als je naar het nummer belt?
Indien aangesloten op modem welk type betreft het?
Hallo Peter, bedankt voor je reactie.

Zojuist alles gedaan, maar de in gesprekstoon blijft.

Het is Experia Box ZXV10

Groetjes,

Richard
Reputatie 7
Badge +31
Aha, doe dan ook eens een herstart van de experiabox (even 30 seconden de stroom uit).

Als dat niet helpt kun je er nog een reset van doen (enkele seconden verzonken reset knopje ingedrukt houden).

En als dát niet helpt . . . dan zal er een KPN moderator aan te pas moeten komen. Want vermoedelijk dient de Experia dan vervangen te worden.

P.s. om bereikbaar te zijn via je vaste nummer tot die tijd kun je 'm doorschakelen naar je mobiele via MijnKPN. Zet de doorschakeling dan op "1 x".
Reputatie 7
Badge +19
Dag Vanderhorn en welkom hier op het Forum. Ik ben nog even heel nieuwsgierig of het alleen de vaste telefoon is waar je problemen mee ervaart. Merk je ook iets aan je tv en of internet? Ik zie dat je ook al op een andere wijze contact met ons hebt gehad. Is daar iets uit gekomen? Verder zie ik dat er een storing bij jou in de buurt speelt en ik heb het vermoeden dat je probleem daarmee samenhangt.
Reputatie 7
Badge +31
Die ZXV10 is toch die met transparante bovenkant? Dat is wel een oudje; wordt ook wel v6 genoemd. We hebben nu al de v10 (niet te verwarren met V10 in het merk/typenummer).

Ik hoop dat een KPN moderator (Bart heeft deze case) die oude(re) experiabox gaat omruilen voor een v10.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Vanderhorn. Ik was nog even nieuwsgierig naar de stand van zaken. Is het probleem inmiddels opgelost of heb je mijn hulp nog nodig? Laat het me weten als ik nog iets voor je kan doen.

Reageer