Vraag

Vaste telefoon doet het niet

  • 12 January 2021
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

Sinds vorige week kunnen wij niet meer gebeld worden op de vaste lijn. Als er gebeld wordt staat er op de mobiele telefoon gelijk oproep beëindigd. Heb alle online servicetools geprobeerd. Telefoonnummer van poort 1 naar 2 en weer terug, experiabox teruggebracht naar fabrieksinstellingen en de router opnieuw op gestart. Alles zonder resultaat. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @Rossen en bedankt voor je bericht. Late reactie: door de drukte kom ik er nu pas aan toe om op je bericht te reageren. Kunnen jullie inmiddels alweer gebeld worden?
Mocht dat niet zo zijn, dan ben ik benieuwd of jullie zelf wel kunnen bellen (en een kiestoon horen) en wat jullie klantgegevens zijn. Deze gegevens mag je aanvullen in je profiel: klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. Graag ook het vaste telefoonnummer waar het over gaat. Deze extra informatie kun je kwijt in het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’. Ik hoor het graag: ook als jullie weer bereikbaar zijn!

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb geen reactie meer gezien dus ga ik ervan uit dat jullie weer telefonisch bereikbaar zijn. Anders hoor ik het graag!