Beantwoord

vaste telefoon doet het niet

  • 24 June 2021
  • 31 reacties
  • 5826 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

31 reacties

Reputatie 2

Ik zal je het laten weten als de telefoon het weer doet.
Ook zal ik alvast de telefoon stekker in de Experia Box klikken zoals u heeft voorgesteld.
Bedankt Maja.
 

Nog een tip. Haal de pstn/dsl splitter er tussen uit. Dat kan juist storing gaan veroorzaken als er geen pstn meer is. En dan is ie natuurlijk ook totaal overbodig.

Reputatie 2

Aan PeterG,

     “Nog een tip. Haal de pstn/dsl splitter er tussen uit.”

Bedankt voor de tip Peter, inderdaad, de splitter hebben we dan niet meer nodig.
Morgen, 9 juli, gaat de vaste telefoonlijn over als alles goed is.
Mvrgr
 

Reputatie 2

 

Aan Maja,

Gisteren (donderdag de 8ste) had ik de telefoon stekker in de ExperiaBox geklikt.
Ook, op het advies van PeterG, de splitter verwijderd.
Vanochtend brandde de groene lampje van de VOICE in de ExperiaBox voor het eerst.
Dat was hoopvol.
Even later belde een medewerker van KPN naar de vaste telefoon om te checken of de verbinding was gelukt.
Het was dus gelukt en wij hebben nu weer verbinding met de vaste telefoon.
Het probleem is opgelost.
Mijn dank aan Maja en de KPN medewerkers.
Ook dank aan PeterG en NHendriks voor jullie bijdragen.
Klasse!!!!
 

Super! :grinning:

De tarieven heb ik eerder in dit topic al vermeld. Bellen naar mobiele nummers is ook minder duur dan via een PSTN-lijn.

Reputatie 7
Badge +20

Ik had gisteren een vrije dag @Simpeter dus ik lees dit heugelijke nieuws nu pas, heel erg fijn!

Ben erg blij dat we jullie hebben kunnen helpen en dat jullie nog ook nog eens een stuk voordeliger uit zijn elke maand, graag gedaan! :blush: