vaste telefoon geeft ingesprekstoon

  • 15 januari 2015
  • 2 reacties
  • 217 keer bekeken

nadat de experia box v8 is gereset doet mijn vaste telefoon het niet meer. Als ik wil bellen geeft hij een in gesprekstoon en als ik gebeld wordt gaat hij direct naar de voicemail.

ik heb opnieuw gereset, de stekkers erin en eruit gedaan, maar nog steeds niks.

Ik zou graag willen dat het opgelsot wordt ik kan niet zonder telefoon.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Herstart (dus geen reset) de Experiabox eens door deze ca. 30 seconden uit te zetten. Controleer eens of alle dect-handsets wel in de standby-stand staan.

Ik neem aan dat je ook een mobiel hebt aangezien je niet zonder telefoon kunt. Dan kun je via MijnKPN je vaste nummer (tijdelijk) doorschakelen naar je mobiele zodat je bereikbaar bent.

Reputatie 7
Badge +28
Dag sim74,

Welkom op het forum! Mijn excuses voor de zeer late reactie.
Bij een reset van de Experiabox kan het een stuk langer duren voor de telefoniegegevens ingeladen zijn dan na een normale herstart. Over het algemeen duurt dit zo'n 10 minuten.

Is de storing op dit moment verholpen? Als dat niet het geval is ga ik zorgen dat dit opgelost wordt. Kun je daarvoor in een privébericht je adresgegevens, naam contractant en het betreffende telefoonnummer sturen?

Joran

Reageer