Beantwoord

vaste telefoon. kan wel bellen maar niet gebeld worden

  • 17 May 2022
  • 9 reacties
  • 1476 keer bekeken

Ik kan wel bellen met mijn vaste telefoon maar niet gebeld worden. Automatische resetten door KPN heeft niet gewerkt. Dit is zo sinds een ander modem.

icon

Beste antwoord door Ik_Combineer 24 September 2023, 15:13

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Odettevw, doet de vaste telefoon het inmiddels al weer? Zo niet, is het verstandig om met een mobiel nummer naar het gratis telefoonnummer 0800-0402. 
Via het forum kan ik je natuurlijk ook helpen. Vul dan even jouw profiel in en geef hier een seintje! 

Wat gebeurt er als iemand je belt?

1 Krijgt de beller de bezettoon?

2 Of hoort deze 'm gewoon overgaan?

3 Gaat ie niet over? check het belsignaal; staat dat niet uit?

Draadloze dect herstarten: trek de stekker van de basis uit het stopcontact en haal batterijen uit de handset(s).

Steek de stekker er weer in en wacht 30 seconden. Daarna batterijen weer in de handset(s). Evt. tijd/datum opnieuw instellen.

Dank voor de reacties. Als ik bel met mijn mobiel en ik kijk naar het scherm van mijn vaste telefoon gebeurt er niets. Scherm ligt niet op, niets. Bij mijn oor gaat hij over. Ik heb de telefoon, modem alles gereset, zonder succes. Ik ga van de week bellen met mijn mobiel naar KPN. Ik heb gelezen dat het KPN iets op afstand kan doen.

Bedankt,

Odette

Welke Experiabox (modem) heb je? V8, V9, V10 of V10A

Experiabox 12? Staat op de achterkant. De telefoon doet moeilijk sinds die box is geïnstalleerd.

Heb je al even het andere telefoonpoortje geprobeerd? Soms staat het nr. op Phone 2.

andere poort heeft niet geholpen, kan nogsteeds niet beeld WORDEN

Wat gebeurt er als je gebeld wordt?

Telefoontoestel of dect-set uitgesloten door bijvoorbeeld een andere te proberen? Bij dect inclusief andere basis.

Reputatie 7
Badge +12

Als je belt naar je eigen nummer met je 06, gaat dan het rechter lampje op de box12 wel knipperen? (Dat lampje waar een telefoon icoontje boven staat) 

 

Als die knippert is er vaak wat mis of dat de kabel niet in de juiste poort zit of dat het vaste toestel kapot is. Als die niet knippert zit er bij KPN zelf iets mis, je zou kunnen proberen om het modem te resetten door een tandenstoker in de achterkant te houden voor 15 seconde maar als dat niet helpt kan je beter bellen met KPN op 0800-0402

Reageer