Beantwoord

Vaste telefoon onbereikbaar

  • 3 May 2021
  • 12 reacties
  • 90 keer bekeken

Beste,

Kunnen wij bij deze storing geholpen worden?

  • Uitgaande gesprekken: onbereikbaar toon
  • Inkomend: direct naar voicemail
  • Modem: service rood en groen

Controle via kpn site stopt halverwege.

Tv en internet werkt.

Recentste wijziging was uitschakelen voicemail.

 

Mvgr

icon

Beste antwoord door willekeurige naam 6 May 2021, 19:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @willekeurige naam. Het rode lampje doet vermoeden dat de gegevens van de telefonie niet goed staan in het modem. Met de gegevens die je op je profiel hebt staan ben ik meteen voor je gaan kijken, de gegevens lijken inderdaad niet goed te staan in het modem. Ik heb geprobeerd om deze goed te zetten, zou je kunnen kijken of het lampje is veranderd van kleur en wat de telefonie nu doet als je probeert te bellen?

Als het nog niet lukt kan je jouw Experia Box ook een reset geven (stap 2), daarmee wordt die teruggezet naar de fabrieksinstellingen en worden de telefoniegegevens ook opnieuw opgehaald.

Het service lampje is nu groen.

Modem aan/uit gezet, zonder succes.

Modem reset (paperclip) ook niet


De in gesprek toon blijf helaas.

Reputatie 7
Badge +20

Dat is balen. Ik heb nog een actie uitgevoerd. Werkt het nu? Zo niet, dan zal ik daar melding van maken. 

Helaas niet (gereset? Zag dat het wifi lampje weer aanstond :).

Ook een ander telefoon toestel geprobeerd, zonder resultaat.

En als het huisnummer vanaf mobiel gebeld wordt, wordt gelijkde voicemail afgespeeld  (melding dat deze is uitgeschakeld).

Reputatie 7
Badge +30

Ai, jammer te horen dat het nog steeds niet werkt, @willekeurige naam. Dan kunnen wij dit ook niet zo oplossen. Daarom heb ik een melding aangemaakt voor de technische dienst, daar krijg je een bevestiging van. De collega's pakken dit over het algemeen binnen 1 werkdag op. Als het lukt om het op afstand te verhelpen zullen ze dat doen. Als er aanvullende informatie van jou nodig is, of er moet toch een monteur komen, dan nemen ze contact met je op. Dit zal dan zijn op het bij ons bekende 06-nummer eindigend op 505. 

Ai, jammer te horen dat het nog steeds niet werkt, @willekeurige naam. Dan kunnen wij dit ook niet zo oplossen. Daarom heb ik een melding aangemaakt voor de technische dienst, daar krijg je een bevestiging van. De collega's pakken dit over het algemeen binnen 1 werkdag op. Als het lukt om het op afstand te verhelpen zullen ze dat doen. Als er aanvullende informatie van jou nodig is, of er moet toch een monteur komen, dan nemen ze contact met je op. Dit zal dan zijn op het bij ons bekende 06-nummer eindigend op 505. 


Het nummer is vanochtend bijgewerkt, moet eindigen op 25.

Verder bedankt.

Mvgr

Reputatie 7
Badge +10

Ik heb het even gecontroleerd maar zie nog een 06-nummer eindigend op 505 in het systeem staan. Zou je in je forumprofiel bij het kopje ‘Persoonlijke opmerkingen’ het juiste 06-nummer willen achterlaten? Dan zorg ik dat die in het ticket komt te staan voor de technische dienst. Geef hier even een seintje zodra je jouw profiel hebt aangevuld. :relaxed:

Ik heb het even gecontroleerd maar zie nog een 06-nummer eindigend op 505 in het systeem staan. Zou je in je forumprofiel bij het kopje ‘Persoonlijke opmerkingen’ het juiste 06-nummer willen achterlaten? Dan zorg ik dat die in het ticket komt te staan voor de technische dienst. Geef hier even een seintje zodra je jouw profiel hebt aangevuld. :relaxed:

Prima, net gedaan.

Reputatie 7
Badge +19

@willekeurige naam Dankjewel! Ik heb het juiste mobiele nummer doorgegeven aan de Technische Dienst. Zij nemen zo snel mogelijk contact met je op, zoals Erik eerder al heeft toegelicht. We horen graag hoe het afgelopen is, laat het gerust weten als je vragen hebt.

@willekeurige naam Dankjewel! Ik heb het juiste mobiele nummer doorgegeven aan de Technische Dienst. Zij nemen zo snel mogelijk contact met je op, zoals Erik eerder al heeft toegelicht. We horen graag hoe het afgelopen is, laat het gerust weten als je vragen hebt.


Vanmiddag zijn we op de vaste lijn gebeld door de technische dienst, ofwel het probleem lijkt opgelost te zijn. Bedankt!

Reputatie 7
Badge +19

@willekeurige naam Fijn om te horen! Ik hoop dat 't nog steeds in orde is. Anders weet je ons hier te vinden!