Vaste telefoon opzeggen

  • 8 January 2021
  • 5 reacties
  • 58 keer bekeken

Ik wil ook graag het vaste telefoonnummer laten verwijderen. Graag ontvang ik hiervan een bevestiging.

*Admin: afgesplitst en eigen topic aangemaakt. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Welkom op het forum @Rieneet. Als telefonie een losse extra is bij jouw abonnement kan je dat makkelijk zelf stoppen in MijnKPN, heb je daar al gekeken en is het daar gelukt?

Hoi Jasper, ik heb dit meerdere malen geprobeerd maar liep telkens vast helaas. Ik kreeg het. Iet voor elkaar. Kan het ook via hier geregeld worden?

Reputatie 7

Waar loopt het precies vast @Rieneet? Krijg je daar bijvoorbeeld een melding bij in beeld, of gebeurt er iets anders? Als je bijvoorbeeld de melding krijgt dat er al een wijziging in behandeling is, zal die eerst afgerond moeten zijn voordat een nieuwe wijziging ingelegd kan worden. Als je daarnaast ook je forumprofiel volledig invult kan ik er ook een blik op werpen. 

Ik heb het forumprofiel bijgewerkt, ik krijg het nog steeds niet voor elkaar. Ik kan alleen extra’s toevoegen,  iet verwijderen

Reputatie 7

Hoi @Rieneet, welkom terug! Toen je niet meer terug was gekomen dacht ik dat het via een andere weg was gelukt, maar dat was nog niet gelukt dus. Met deze gegevens ben ik voor je gaan kijken en ik zie dat het gisteravond wel gelukt is om een wijziging te doen via MijnKPN. Heb je daarbij kunnen wijzigen wat je wilde wijzigen?