Beantwoord

Vaste telefoon valt vaak weg, moet V10a vaak herstarten

  • 12 January 2022
  • 19 reacties
  • 164 keer bekeken

Reputatie 1

Mijn vaste telefoon werkt niet meer.

na reset experiabox V10A, stekkerc35 sec uit stopcontact, werkt de telefoon weer. Echter na enige tijd niet meer. Een aantal keren deze reset uitgevoerd, echter na enige tijd geen werkende vaste telefoon.

graag advies

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 15 January 2022, 11:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Heb je hem al eens gereset door 10seconden een pinnetje in het resetgaatje te stoppen?

De V10a is berucht om zijn instabiele telefoon werking.

Reputatie 1

Bedankt, ik heb nu de reset uitgevoerd en dus even afwachten!

Alle andere diensten werken tv en wifi.

Alleen als mensen ons vellen horen zij in gesprekstoon en als wij willen bellen horen wij niets.

Reputatie 7
Badge +12

De V10a is berucht om zijn instabiele telefoon werking.

Ik moet even afkloppen alleen ben nog nooit naar een instabiele verbinding gestuurd waar een modemwissel van een modem de oplossing was. (V8 V9 uitgesloten) 

De apparatuur van KPN is best degelijk alleen hier op het forum  zie je nou eenmaal enkel de kwaaltjes, als het daadwerkelijk niet juist zou werken zou kpn bakken met geld kwijt zijn aan alle monteurs en vervangen van modems voor deze klanten.

 

@Hanskru zou je een foto kunnen plaatsen van jouw ISRA punt en hoe deze is verbonden aan het modem? 

Hallo @Ik_Hussel , ik heb zelf die ervaring, ik had toen ik pas klant was een V10, daarna een poosje een10a en toen constant problemen met de telefoon, was niet op te lossen, toen weer een V10 ontvangen en de telefoon werkte weer probleemloos.

Van dit soort ervaringen zijn er meerdere te vinden binnen dit forum.

Sinds de overgang van koper naar glas in het laatste kwartaal van vorig jaar een Box 12 ontvangen, werkt ook probleemloos.

 

Reputatie 1

Ik heb foto gemaakt, maar ik weet niet hoe ik die kan versturen 

Reputatie 1
  •  

Dit ziet er wel goed uit.

Alleen op die HP switch zitten geen tv ontvangers mag ik hopen?

Alleen telefonie valt toch weg?Of ook itv en internet?

overigens heb ik op dit forum heel weinig v10A telefonie problemen meegemaakt @JanD ,Bij mij werkt de V10A ook helemaal prima.Alleen kan je geen andere telefoonpoort instellen,Dat kan eventueel de rede zijn dat er vaker problemen zijn dan overige types.

Reputatie 1

Vaste telefoon werkt weer niet na de reset van heden ochtend. Direct na reset wel, nu niet meer.

tv, wifi internet geen problemen

raar..

misschien een nieuwe telefoonkabel proberen?

Ik denk niet dat dat verschil gaat maken maar je kan het proberen.

Reputatie 1

Heb 08000402 gebeld maar dan kom i

je in een menu met reset instructies of zelf of op afstand die geen oplossing geven!

hoe kan ik deze storing melden aan iemand bij kon die ik te spreken krijg

Als je 0800-0402 belt en zegt dat je een medewerker spreken krijg je wel een medewerker aan de lijn als het goed is.

Hoi @Hanskru . Heel vreemd dat de telefonie aldoor wegvalt. Wat voor toestel/dect station heb je er op aangesloten? Heb je die ook al eens gereset? 

Reputatie 1

Ik heb in overleg met kpn ander toestel geprobeerd hetzelfde probleem. Telefoon rechtstreeks op experiabox hetzelfde probleem.

Er wordt nu een monteur geregeld

Hoi @Hanskru . Zo te zien ben je ook met mijn collega's van facebook/twitter in gesprek.

Dat is voor het overzicht niet zo praktisch.  Ik wil graag de regie overnemen.  Kan ik je straks even bellen?

 

Reputatie 1

Ja dan wel op mijn mobiele nummer 

@Hanskru . Leuk je even gesproken te hebben.

We hebben bekabeling/toestel etc. uitgesloten. Je hebt zelfs een vervangend toestel rechtstreeks op de v10a aangesloten. Zonder het gewenste effect. Dan blijft er maar één ding over: De experiabox zelf. 

Ik stuur een nieuwe experiabox op.  Laat je weten of de telefonie daar wel goed op werkt? 

Reputatie 1

@Erwin_ 

ik heb net de nieuwe box12 geinstalleerd en alles werkt weer goed!👍nog bedankt voor jouw support en van jouw collega’s.

ik ga weer genieten

Fijn om te lezen. Als je ooit andere vragen hebt, weet je mij te vinden.