Beantwoord

Vaste telefoon verbinding valt soms weg (Experia Box V10 en Panasonic handset)

  • 2 August 2021
  • 2 reacties
  • 91 keer bekeken

  • Helper
  • 25 reacties

Bij vaste telefoon valt verbinding soms weg.

Voorbeeld:

Gisteren een vrij lang gesprek uit Frankrijk. Gaf geen problemen.

Vandaag lokaal gesprek uit Amsterdam:

gingĀ even goed, maar opeens hoorden we aan onze kant niets meer, terwijl degene die beldeĀ ons wel kon horen.

Dit kan zowel bij inkomende als bij uitgaande gesprekken gebeuren, soms ook meerde keren tijdens gesprek.

Maar soms gaat het een tijdje wel goed, daardoor lastig vast te stellen wat de oorzaak is.

Twee maandenĀ geleden nieuwĀ telefoontoestel (Panasonic) gekocht, maar het zelfdeprobleem bleef van tijd tot tijd optreden.Ā 

Heb de KPN service-tool gebruikt, verbindingen gecontroleerd, aansluiting op Experia-box (V10) van tel 1 naar tel 2 gewisseld en weer terug.Ā 

In het verleden dit ook al via dit forum bij KPN gemeld, jullie service heeft toen een reset uitgevoerd,

maar probleem is dus nog niet opgelost.

Ā 

icon

Beste antwoord door NM 12 August 2021, 21:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@NMĀ Wat irritantĀ dat je steeds wegvallende gesprekken ervaart.Ā 

Ook nog na het kopen van een nieuw telefoontoestel. Ik begrijp dus dat het op willekeurige momenten mis kan gaan, dus bij zowel korte als bij lange gesprekken?Ā 

Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken wanneer nodig!Ā 

Dag Rutger,

Dank voor je reactie.

Ik kon geen patroon vinden in het wegvallen van deĀ gesprekken. Soms lokaal, soms interlokaal en ook een keer internationaal.

En de storing kon zowel bij korte als bij lange gesprekken gesprekken optreden.

Overigens hebben weĀ de laatste Ā± 2 weken geen uitval meer gehad.

Als er het wel weer gebeurt meld ik me wel.

Ik zal mijn forumprofiel nog verder invullen.

Groet, NM

Ā 

Ā