Beantwoord

Vaste telefoon verwijderen uit het abonnement

  • 15 January 2019
  • 6 reacties
  • 1136 keer bekeken

Badge
wij zouden graag het abonnement voor onze vaste telefoon op zeggen. heeft dat ook gevolgen voor onze televisie en voor het internet
wij hebben een alles in één pakket

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 20 January 2019, 11:02

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @brammetjetel14. Welkom op het forum! Ik zal voor je uitzoeken of het mogelijk is om de vaste telefoon te verwijderen uit het abonnement en welke gevolgen het heeft. Zou je je gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Badge
kunt u mijn vertellen hoe lang het duurt voor ik antwoord krijg.
Badge
gegevens heb ik al door gezonden en wil nu graag antwoord.
Bij een Alles in 1 abonnement gaat het niet schelen in de abonnementskosten, die blijven gelijk. Je bespaart de belkosten. Maar die bespaar je ook als je hem aanhoudt, om gebeld te worden, en niet meer zelf belt.

Heb hier de vaste derhalve doorgeschakeld naar de mobiel; vast gebruik ik al 6 jaar niet meer om mee te bellen (maar heb 't nummer dus nog wel). Duurder dan bellen met mobiel.

Door KPN Compleet, heb hier ook mobiel van KPN, heb ik ook geen doorgeschakelde gesprekskosten.
Reputatie 7
Badge +21
Bedank voor het achterlaten van je gegevens. Ik zie dat je op dit moment een Internet+Bellen abonnement bij ons afneemt en daarnaast een mobiel abonnement. De televisieverbinding wordt niet door KPN geleverd. Je kan het abonnement dus wijzigen naar een Internet Only abonnement. Als je het abonnement wijzigt naar een Internet Instap abonnement, betaal je €41,50 p/mnd. Verder zie ik dat je het BelOnbeperkt Altijd pakket hebt. Hier betaal je elke maand een bedrag van €16,50 voor. Deze kosten komen dan ook te vervallen. Het maandelijks bedrag komt dus uit op €41,50 en de kortingen vanuit KPN Compleet zullen behouden blijven. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan hoor ik dat graag van je!
Reputatie 7
vast gebruik ik al 6 jaar niet meer om mee te bellen (maar heb 't nummer dus nog wel). Duurder dan bellen met mobiel.
Mits je meer belt dan het prijsverschil voor het abonnement van jouw mobiele telefoon en jouw vaste telefoon en daarbij ook binnen jouw belbundel blijft want daarboven wordt het snel een ander verhaal. Je zou nog wel eens bedrogen uit kunnen komen als je echt alle kosten op een rijtje zet al moet je daar wel behoorlijk veel voor bellen.
Let bijvoorbeeld op op het feit dat KPN weliswaar geen starttarief hanteert, maar er wel degelijk een "starttarief" is van 30 seconden. Elke voicemail of antwoordapparaat kost je dus sowieso 30 seconde.

Het is wel zo dat KPN met haar tarieven voor vaste telefonie eigenlijk aangeeft dat platform te willen afbouwen ten gunste van de mobiele telefonie.
Weet dat er ook andere VoIP providers zijn die wel goede tarieven bieden voor vaste telefonie.

Reageer