Beantwoord

Vaste telefoon werkt niet

• 26 februari 2016
  • 4 reacties
  • 611 keer bekeken

Het is vandaag vrijdag 26Febr. 2016

Sinds j.l. Zaterdag 20 febr. Doet mijn vaste telefoon ********** helemaal niets, ondertussen ben ik al erg veel tijd kwijt met allerlei KPN mensen om het modem een experia te testen, probleem blijft een rode service lamp .
Vandaag weer gebeld en de juffrouw die ik aan de lijn kreeg op het 08 00 042 nummer gevraagd om haar leiding gevende aan de lijn te krijgen omdat ik al dagelijks steeds hetzelfde verhaal aan moet horen, ik wil nu weten wat er aan de hand is , dat deed ze niet en gooide de haak op de telefoon.
Direct hierna weer terug gebeld en weer de haak op de telefoon, opnieuw gebeld met een ander 06 nummer en op dat moment kreeg ik een dame aan de lijn die wel vertelde wat er mis was, men is over gegaan naar een ander systeem om de monteurs aan te sturen, dat systeem werkt niet en daarom zit ik al bijna een week zonder telefoon.

ticketnr.
THE **********

wat een zooitje kpn

* Admin: gegevens bewerkt i.v.m. privacy + titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden

icon

Beste antwoord door Joran 1 maart 2016, 15:04

: De storing is verholpen. Het is de storingsdienst niet gelukt je te bereiken. Als het goed is heb je wel een sms ontvangen met een terugbelnummer, voor het geval dat. Werkt alles weer naar behoren?

Bekijk origineel

4 reacties

Badge
Beste Graaf

Uw probleem met uw vaste telefoon is dus nogsteeds niet verholpen?
Welke mogelijke oplossingen heeft de telefonische klantenservice uw al aangeboden?

Reputatie 7
Badge +28
Dag , het spijt me dat dit probleem al zo lang duurt. Ik probeer je wat meer duidelijkheid te geven.

De storingsmelding heeft vertraging opgelopen door problemen die we hadden met de monteursplanning. Hierdoor is het erg druk geworden en konden storingen pas later opgepakt worden. Sinds vrijdag wordt er wel volop gewerkt aan dit probleem. Het is duidelijk geworden dat dit een administratief probleem is. Een monteur is daarom niet nodig.

De oorzaak lijkt gevonden: het telefoonnummer staat op het verkeerde platform. We leveren telefonie bijvoorbeeld via een analoge telefoonlijn, maar ook via ADSL of glasvezel. In dit geval staat het nummer bij glasvezel, terwijl jij een Alles-in-1 abonnement via ADSL afneemt. Dit is vreemd en mag niet spontaan gebeuren. Morgen neemt de storingsdienst contact op met een afdeling die over porteringen gaat. Een portering staat voor het overzetten van een telefoonnummer naar een andere provider, of een ander platform. Deze afdeling kan het probleem oplossen.

De storingsdienst neemt contact met jou als er duidelijkheid is. Ik hou ook de melding in de gaten en hoop dat dit begin volgende week is opgelost!

Reputatie 7
Badge +28
: De storing is verholpen. Het is de storingsdienst niet gelukt je te bereiken. Als het goed is heb je wel een sms ontvangen met een terugbelnummer, voor het geval dat. Werkt alles weer naar behoren?

Joran schreef op 28 feb '16 om 12:17u
Dag @Graaf, het spijt me dat dit probleem al zo lang duurt. Ik probeer je wat meer duidelijkheid te geven.

De storingsmelding heeft vertraging opgelopen door problemen die we hadden met de monteursplanning. Hierdoor is het erg druk geworden en konden storingen pas later opgepakt worden. Sinds vrijdag wordt er wel volop gewerkt aan dit probleem. Het is duidelijk geworden dat dit een administratief probleem is. Een monteur is daarom niet nodig.

De oorzaak lijkt gevonden: het telefoonnummer staat op het verkeerde platform. We leveren telefonie bijvoorbeeld via een analoge telefoonlijn, maar ook via ADSL of glasvezel. In dit geval staat het nummer bij glasvezel, terwijl jij een Alles-in-1 abonnement via ADSL afneemt. Dit is vreemd en mag niet spontaan gebeuren. Morgen neemt de storingsdienst contact op met een afdeling die over porteringen gaat. Een portering staat voor het overzetten van een telefoonnummer naar een andere provider, of een ander platform. Deze afdeling kan het probleem oplossen.

De storingsdienst neemt contact met jou als er duidelijkheid is. Ik hou ook de melding in de gaten en hoop dat dit begin volgende week is opgelost!

Langzamerhand begin ik te begrijpen hoe dit voelt :(

Zelf zit ik nu ook al 4 weken zonder telefoon....

Reageer