Vraag

Vaste telefoon werkt niet.

• 4 augustus 2016
  • 7 reacties
  • 160 keer bekeken

Mijn moeder wilt graag gaan bellen maar ik zag juist dat het lampje van 'voice' niet brandt. Daarvoor werkte die wel maar ik heb de router gereset omdat het internet niet werkte, ik heb zojuist net weer de router gerest en nog steeds brandt het lampje niet en ik had de router ook nog 10 minuten uitgezet? Iemand een idee hoe ik kan oplossen zonder de router weer te resetten of uit te doen voor een bepaalde wachttijd. En het ligt sowieso niet aan de huistelefoon want heb er nog nooit problemen mee gehad.

:?

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Kan je deze eens proberen? https://www.kpn.com/service/bellen/problemen/servicetool-problemen-vast-bellen.htm
Ik heb het zojuist geprobeerd maar toen ik op verder drukte kwam ik weer eens terug naar het begin. En zojuist is de modem weer opgestart en brandt het lampje 'voice' weer niet.
Reputatie 7
Na een harde reset (verzonken knopje) kan het tot 30 minuten duren voordat ook 'voice' weer werkt. Was hier tenminste wel zo.

Pssst. Mijn mobiele belt goedkoper naar gewone nrs. binnen Nederland zolang de bundel in mijn abonnement strekt. Daarboven wordt de vaste met € 0,11 per minuut goedkoper. En € 0,11 starttarief per gesprek.
Helaas is het bij mij geen 30 minuten PeterG 😞
Reputatie 7
Helaas is het bij mij geen 30 minuten PeterG :(Dan is er wat anders mis en kun je beter even de tel. KS bellen (met je mobiel): 0800-0402 (gratis nummer)
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @fabian7a, welkom op het forum. Jammer dat de hulp van Peter en Robin niet heeft geholpen.

Heb je inmiddels al met de klantenservice gebeld?

Als het nog steeds niet werkt, reageer dan op mijn privébericht. Dan ga ik voor je aan de slag!
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb niets meer van je gehoord @fabian7a dus ga ik ervan uit dat je al contact hebt gehad met de klantenservice.

Als er toch nog problemen zijn dan kan je alsnog reageren op mijn privébericht!

Reageer