Beantwoord

Vaste telefoon werkt niet

  • 4 January 2021
  • 9 reacties
  • 184 keer bekeken

Vaste telefoon werkt niet,geen kiestoon en als ik het nummer bel krijg ik de ingesprek toon

icon

Beste antwoord door Amandel 6 May 2021, 11:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Mario456, dat klinkt niet goed! Hoe is jouw toestel aangesloten op de Experia Box? Branden of knipperen er lampjes bij die aansluiting? Heb je de verbinding ook met een andere vaste telefoon kunnen testen?

Zou je daarnaast ook je forumprofiel volledig kunnen invullen? Daarmee kunnen we met je meekijken.

Toestel is aangesloten op de experia box er branden geen lampjes.Ook met andertoestel geprobeert,maar hetzelfde.

Reputatie 7
Badge +15

@Mario456 Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. 

Hier lijkt iets niet helemaal goed te gaan, als ik metingen uitvoer op de lijn dan krijg ik ook de melding dat er iets aan de hand is met het telefoonnummer. 

Ik heb dan ook een bericht aangemaakt voor mij collega's om uit te zoeken wat hier aan de hand is, zij zullen zo snel mogelijk contact opnemen! 

Reputatie 7
Badge +15

@Mario456 Klopt het dat het bellen ondertussen weer werkt?

 

Ja , werkt weer.

De monteur heeft de modem vervangen

 

Ik heb nu een zelfde probleem en mijn schoonvader is opgenomen met spoed en ziekenhuis proberen te bellen. Krijgen steeds ingesprek toon. Modem opnieuw opstart geeft even bij de telefoon kiestoon maar na enkele tellen is die verdwenen. En is voor de buiten wereld weer in gesprek en heb ik een open lijn zonder dat ik een kiestoon heb of iemand zijn nummer heb ingetoetst.

 

2Eef

Zelfde probleem, alles geprobeerd maar niets lukt. Van buitenaf de in gesprektoon en als je een nummer kiest krijg je ook de ingesprektoon 

graag reactie wat is er aan te doen!!

Ik had gebeld met 0800-0402 en het probleem voorgelegd. Monteur is geweest en heeft de experiabox vervangen de telefonie poort was defect. Alles functioneert nu weer en kon de monteur wel omarmen maar ja de COVID. 

Dank Amandel, monteur intussen geweest en het werkt weer!

Â