Beantwoord

Vaste telefoon werkt niet meer, hoe doorschakelen

  • 7 October 2019
  • 1 reactie
  • 68 keer bekeken

.mijn vaste telefoon werkt ook niet meer maar nu wil ik via .mijn KPN doorschakelen van
vast naar mobiel . maar kan dit nergens vinden

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 10 October 2019, 10:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Hallo Ina, welkom op het forum! Je vraagt hoe je een doorschakeling kunt maken. Daar ga ik je hieronder antwoord op geven. Maar, ik lees het eigenlijke probleem als dat je vaste telefoon het niet meer doet. Bedoel je daarmee dat het toestel niet meer werkt, of dat echt telefonie het niet doet. Want in dat laatste geval moeten we daar natuurlijk naar gaan kijken.

Een doorschakeling instellen kan via de
  • Kies bovenin voor Producten
  • Kies dan voor je Thuisabonnement
  • Ga dan in de linkerkolom naar Informatie & Instellingen
  • Daar kun je dan kiezen voor Telefooninstellingen

Voor de volledigheid, je kunt ook via de telefoon een doorschakeling instellen door bepaalde nummercombinaties te gebruiken. Hoe je dat doet lees je op deze informatiepagina over doorschakelen.