Beantwoord

vaste telefoon werkt niet meer na aansluiten nieuw experia modem

  • 12 January 2021
  • 4 reacties
  • 1120 keer bekeken

de groene kabel is aangesloten bij phone 1 in het modem experia box v10

bij bellen altijd een in gesprek toon, gebeld worden kan ook niet

telefoon is vast en van het merk panasonic

graag uw advies

Ā 

icon

Beste antwoord door HVDVeen 26 January 2021, 17:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @HVDVeen, welkom en bedankt voor jouw bericht. Speelt dit probleem op dit moment nog steeds? Mocht dat het geval zijn, zou je dan de Experia Box kunnen resetten? Als dit het probleem niet verhelpt, zou je dan jouwĀ profielĀ volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je aan de slag!

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Bedankt. Het resetten had ik natuurlijk al geprobeerd. Nu heb ik de kabel uit de telefoon gehaald en wel in het modem gelaten. Vervolgens heb ik het modem helemaal uit gezet en weer aan en alles laten doorlopen. Toen dat allemaal klaar was heb ik de kabel weer bevestigd aan de telefoon en oh wonder ā€¦. de telefoon werkt weer!

Reputatie 6
Badge +10

Bedankt voor de terugkoppeling. Ik ben blij om te lezen dat je het probleem op hebt kunnen lossen.Ā Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder.