Beantwoord

Vaste telefoon werkt niet meer na nieuwe modem Experia V10A

  • 31 March 2020
  • 2 reacties
  • 572 keer bekeken

Hallo

We hebben onze oude v9 modem vervangen door de v10a modem die we ontvangen hadden van KPN.

Ik heb hem een half jaar in de kast laten liggen vanwege te veel problemen maar na de laatste update heb ik het toch gewaagd

Ook mede omdat ik twee Expria Wifi’s wilde in zetten ivm de Wifi .

 

Maar wanneer wij op ons kun nr vaste lijn telefonie gebeld worden en opnemen, horen wij wel de beller maar de beller hoort ons niet.

Ook horen we de kiestoon niet .
Dit ligt niet aan het telefoontoestel, ik heb dit getest met een ander toestel en exact hetzelfde probleem.
Het KPN modem (type Experia Box V10a) resetten helpt ook niet, diverse malen getest.
Internet en TV werken goed.
Hoe kan dit opgelost worden, want het is erg vervelend als mensen ons op het vaste nummer bellen en er geen normale verbinding met geluid kan worden gemaakt.

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 3 April 2020, 16:29

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Astege! Ik kan me goed voorstellen dat telefoneren op die manier een flinke uitdaging is. :grimacing: Ik zie dat je hier op 1 april ook telefonisch contact over hebt gehad en dat je is aangeraden om alle kabels te controleren en opnieuw aan te sluiten. Heeft dit geholpen? Zo niet, kun je dan een foto sturen van hoe het telefoontoestel aangesloten is op de Experia Box? Een foto van de poorten op de Experia Box is hiervoor voldoende. Ik hoor het graag! 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niks meer gehoord, dus ik hoop dat dit betekent dat de telefonie goed werkt nu. Mocht dit niet het geval zijn, laat het hier gerust weten! 

Reageer