Beantwoord

Vaste telefoon werkt niet meer na opzeggen internet abonnement

  • 30 November 2022
  • 2 reacties
  • 67 keer bekeken

Ik heb mijn internet abbonement opgezegd dat is nu afgesloten maar ik heb nog vaste telefonie en die werkt nu ook niet meer

icon

Beste antwoord door Noordzee 30 November 2022, 16:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Peter Jacobs ,

Naar alle waarschijnlijkheid belde je via internet en was jouw telefoonabonnement een aanvulling op jouw internet-abonnement. 

Zeg je dan internet op, dan ben je ook jouw Vast Bellen kwijt. 

(Een kleine minderheid van de klanten belt nog via een aparte lijn en betaalt daar maandelijks een fors bedrag voor. Ik ga er vanuit dat jij dat niet had.) 

 

Zonder internet geen vaste telefoon. Internet is het abonnement, vaste telefoon is daar een optioneel onderdeel van.

Kpn heeft geen vaste telefoon zonder internet, dat is technisch niet meer mogelijk. De vaste belt via het internet. Dus geen internet…

Omdat een mobiel abonnement met onbeperkt bellen* al vanaf 15 euro is is vast uit de gratie als los abonnement. 

*EU + VK, Andorra, Zwitserland 

Â