Beantwoord

Vaste telefoon werkt niet meer sinds aansluiting internetkoppeling zonnepanelen op box 12 op tel.poort

  • 22 August 2021
  • 10 reacties
  • 220 keer bekeken

De vaste telefoon (dect) is aangesloten op de bestaande telefoon bekabeling en niet rechtstreeks op de modem, de internetkoppeling van de zonnepanelen is aangesloten op phone 2 input van box 12

icon

Beste antwoord door DennisA78 22 August 2021, 22:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hallo @Gerpie  en waar is die 

bestaande telefoon bekabeling

op aangesloten op de modem?

Heb je 2 telefoonnummers dan, 1 nummer via Phone1 om te kunnen bellen en de zonnepanelen op Pone2 voor een verbinding via een telefoonlijn????????????????

Wie heeft de electronica van de zonnepanelen aangesloten, dat loopt in de regel via een (draadloze) netwerkverbnding.

 

 

Reputatie 7
Badge +10

Dat klopt niet toch?

Zonnepanelen gaan meestal op een gele etnernetpoort, niet een groene telefoonpoort.

 

Je hebt dus je modem, interne telefoonbekabeling, en dan ergens je telefoon in muur?

Klopt die route nog?

Ik heb het verkeerd, de aansluiting van de zonnepanelen is inderdaad een ethernet poort, telefoon kabel zit op phone

De telefoon, 1 vaste en 1 dect zijn via de bestaande telefoonbekabeling en een split doosje aangesloten.

Reputatie 7
Badge +10

Ok en telefoon werkt niet meer?

Zit ie nu in phone 2? Heb je phone 1 geprobeerd?

Reputatie 7
Badge +24

De telefoon, 1 vaste en 1 dect zijn via de bestaande telefoonbekabeling en een split doosje aangesloten.

Zoiets?

 

Ik heb phone 1 en 2 beide geprobeerd, de modem is via kpn gecheckt

Reputatie 7
Badge +10

Ik heb phone 1 en 2 beide geprobeerd, de modem is via kpn gecheckt

 

En wat kwam daar uit? Dat alles goed staat, en dat het aan de bekabeling ligt?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Gerpie, welkom op ons forum!
Is het met de bovenstaande tips nog gelukt? Kan je weer bellen?

Ik zoek verder