Beantwoord

Vaste telefoon werkt niet, nieuw toestel is niet de oplossing

  • 23 November 2022
  • 4 reacties
  • 148 keer bekeken

Ben naar schatting al geruime tijd niet bereikbaar op mn vaste telefoonnummer, kan ook niet zelf bellen met het vaste nummer.

Inmiddels is modem op afstand door KPN gereset echter het probleem is niet opgelost.

Ook met een nieuwe dect telefoon hetzelfde probleem (ligt dus niet aan het toestel)

icon

Beste antwoord door Ik_Combineer 24 November 2022, 00:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Welk modem heb je? Bij de box12 gaat het laatste lampje knipperen indien u wordt gebeld, gebeurt dit?

verder kunt u inloggen op uw modem op www.mijnmodem.kpn → ziet u daar uw telefoonnummer staan?

als dit zo is dan kan het zo zijn dat u de kabel niet in Phone1 maar in Phone2 moet stoppen, werkt dat niet dan is mogelijk de kabel tussen het modem en basisstation defect.

Modem is experiabox v10A. De link naar www. mijnmodem.kpn werkt niet (is niet bereikbaar).

Kan me niet voorstellen dat het aan de kabel tussen modem en basisstation ligt, aangezien het een nieuwe kabel is.

Reputatie 7
Badge +12

En dan heb je nou net een modem met maar 1 telefoon poort en geen lampjes die knipperen als er gebeld wordt. Wat je zou kunnen doen is even het modem met een pinnetje een reset geven, ook zou je kunnen inloggen door direct het IP in te voeren op een browser, dit is 192.168.2.254. 
 

mocht dit beide geen resultaat geven is mijn advies om te bellen met de klantenservice op is het gratis nummer 0800-0402. Ook kan je contact via dit forum laten verlopen, dan is de reactietijd wel wat langer en moet je zorgen dat je klantgegevens in je forumprofiel staan. 

Dank voor de adviezen, vaste telefoon werkt weer!