Beantwoord

Vaste telefoonnummer opzeggen

  • 20 August 2018
  • 3 reacties
  • 34157 keer bekeken

Beste KPN

Ik heb KPN compleet, ik maak geen gebruik van mijn vaste telefoonlijn.
Ik weet dat het gratis is en dat je alleen gebruikskosten betaald. Maar word wel steeds door call centers etc gebeld en vooral door een nummer genaamd ‘buitenbereik’
Graag zou ik mijn vaste telefoonlijn verwijderd willen hebben. Wij gebruiken toch alleen maar ons mobiele abonnement.
Hoe gaat dat in zijn werk?
Ik hoor graag van jullie

Mar7
icon

Beste antwoord door huistijger 21 August 2018, 07:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Mar7, Opzeggen vaste telefoonlijn gaat telefonisch 0800 0402

Heel vervelend dat je door dit soort flauwekul bellers er toe over gaat om de vaste lijn definitief onbruikbaar te maken.
Je kan de telefoon er ook uittrekken.
(of er naast leggen (met de hoorn losgekoppeld om geen geluid te horen) maar dat zal dat in gesprek geven ?).
Reden, ik stel me zo'n situatie voor dat je (voorbeeld) met je mobiel in de hand van trap valt, er is verder niemand thuis, mobiel stuk, je kan nog net bij de vaste telefoon komen . . .

Het mobiele net kan ook uitvallen.
Verder :
https://forum.kpn.com/vast-bellen-13/vaste-telefoon-uit-het-alles-in-1-pakket-457047

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Mar7, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat rot dat je lastig gevallen wordt op het vaste nummer wat je niet meer gebruikt! Het is inderdaad een optie om je nummer te verwijderen uit het abonnement, je kan ook een nummerwijziging aanvragen om te kijken of hiermee de overlast vervalt om de reden die Kees aangeeft.. In beide gevallen kan je het beste contact opnemen via onze telefonische helpdesk, collega's van de LiveChat kunnen je hier trouwens ook bij helpen 😉