Beantwoord

Vaste telefoonnummer veranderen i.v.m. overlast

  • 29 August 2021
  • 7 reacties
  • 548 keer bekeken

Reputatie 1

Afgelopen donderdag onze vast telefoonnummer laten wijzigingen door KPN, en duurt 24H.

Maar tot heden geen reactie vernomen of dit is uitgevoerd!!

Ivm de overlast graag dit z.s.m. organiseren.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 29 August 2021, 20:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Heel vervelend dat je met zo'n situatie te maken krijgt @MichelVeen :slight_frown:

Ik zie nu een nummer staan dat eindigt op 57, is dat nog  de ‘oude’? Of is het inmiddels gelukt en komt dit nummer je niet bekend voor?

Reputatie 1

Ja klopt, eindigt op 57 is onze oude nummer, nieuwe is nog niet bekend...

Reputatie 7
Badge +20

Jammer @MichelVeen  :slight_frown:

Om je zo snel mogelijk te helpen, pak ik het even anders aan. Ik heb nu een 2e telefoonnummer voor je aangevraagd, die zal ergens vandaag nog actief komen te staan als het goed is. Zodra dat het geval is, kunnen we het andere telefoonnummer ‘opzeggen’ en heb je gewoon weer een abonnement met 1 telefoonnummer.

Ik hou vanavond even in de gaten of ik dat 2e nummer al actief zie staan, zo ja dan zal ik die andere direct voor je verwijderen!

Reputatie 1

Bedankt vast, nieuw nummer is nog niet actief, heb het net geprobeerd.

Verneem graag of oude nummer welke eindigt op 57 is verwijderd.

 

Bedankt hiervoor alvast

Reputatie 7
Badge +20

Kan je het nu nog eens proberen @MichelVeen? Het lijkt inmiddels goed te staan!

Reputatie 1

het is actief, helemaal top.  Graag d oude nummer verwijderen,

 

Gr

Reputatie 7
Badge +20

Hij is helemaal weg nu @MichelVeen!