Beantwoord

Verbinding klantenservice verbroken

  • 27 July 2020
  • 10 reacties
  • 165 keer bekeken

Hallo klantenservice,

nu mijn eerste vraag bijna is afgehandeld, zou de klantenservicemedewerkster wat gegevens nakijken over mijn voortslepende klacht en daarna terugschakelen naar mij. Helaas werd de verbinding spontaan verbroken. Het gaat over een klacht die al 13 maanden voortduurt en ik nu zelf maar ‘opgelost’ heb door mijn vaste telefonie te beindigen. Aangezien er al heel veel tijd en onderzoek in gestoken is zou het onwerkbaar worden om gewoon een nieuwe klacht in te dienen zonder het dossier daarin mee te nemen. Ook zou ik restitutie krijgen na oplossing van het probleem. De medewerkster zou hier dus navraag naar doen en terugschakelen naar mij, toen de verbinding verbroken werd. Dus graag zou ik een reactie krijgen met de uitkomst hoe mijn voortslepende klacht eindelijk juist af te handelen.

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 9 August 2020, 15:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi W, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Dag Alex,

Ik heb mijn profiel aangevuld voor zo ver deze geen privé gegevens openbaar maakt. Meer gegevens is mogelijk maar niet via het forum.

groeten, Mariëlle

Badge +19

Waar privé bij staat is alleen te zien voor de medewerker en jezelf. 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. Ik zie inderdaad dat er problemen waren met je telefoonlijn die inmiddels is opgezegd. Begrijp ik het goed dat het nog een kwestie van afhandelen is van restitutie is van de abonnementskosten die je hebt betaald voor je telefoonlijn? 

Ja, dat zou naast de restitutie voor de telefoonlijnkosten van de huidige maand (-3 dgn) het enige zijn. Er is zoveel fout gegaan, dat ik graag een bevestiging hiervan zou hebben.

Reputatie 7
Badge +24

Die bevestiging kun je uiteraard krijgen. Het gaat in dit geval om 14 maanden keer € 2.- per maand als ik dit goed zien, herken jij dit ook? 

De 14 maanden klopt en de huidige maandprijs is idd 2,-

 

Reputatie 7
Badge +24

Een kleine rekensom en ik kom uit op € 28,-. Dat bedrag ga ik voor je invoeren zodat het op je factuur in mindering wordt gebracht. 

Dank je, dan zou alles geregeld moeten zijn!

Reputatie 7
Badge +24

Zeker, het is bij deze ingevoerd en zal op 1 van de komende 2 facturen in mindering worden gebracht. 

En uiteraard graag gedaan.Â