Beantwoord

Vergoeding

  • 13 July 2020
  • 7 reacties
  • 159 keer bekeken

Ik wil graag voor mijn schoonouders (90 jaar en per 6-6-2020 verhuisd naar een woonzorgcentrum) een vergoeding aanvragen. Per 9 juni 2020 een bevestiging ontvangen dat er per 9-6-2020 een aansluiting zou zijn gerealiseerd maar pas sinds vandaag is de aansluiting 100%. Heel jammer natuurlijk want door de coronamaatregelen was er al die tijd geen contact met de buitenwereld mogelijk via de vaste telefoon. Hoe kan ik een vergoeding aanvragen namens mijn schoonouders? Kom alleen zakelijk formulier tegen op internet.   

icon

Beste antwoord door PR100 15 July 2020, 21:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @PR100 ,

Kijk maar eens hier: 

 

https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/

Ik krijg daar steeds een foutmelding op ‘er is een fout opgetreden’. Had ik al een paar keer geprobeerd! Maar bedankt voor je reactie.

Reputatie 7
Badge +28


Probeer het anders eens via een andere browser. Of wis je internet geschiedenis en cookies. 

Als het dan nog steeds niet lukt; 

Dan zou ik even bellen met 0800-0402. Wellicht kunnen ze jouw ouders een formulier opsturen. 

Reputatie 7
Badge +28


Probeer het anders eens via een andere browser. Of wis je internet geschiedenis en cookies. 

Als het dan nog steeds niet lukt; 

Dan zou ik even bellen met 0800-0402. Wellicht kunnen ze jouw ouders een formulier opsturen. 

@PR100 

Is het al gelukt via een andere browser of door te bellen met 0800-0402? 

Hallo Noordzee, ja maandagmiddag heeft een medewerker mij telefonisch geholpen en direct een oplossing/vergoeding geregeld. Nu een compliment voor de KPN. Bedankt voor het meedenken.

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan👍

Reputatie 7
Badge +30

Welkom op het forum @PR100, fijn om te horen dat de vergoeding inmiddels geregeld is :)

@Noordzee, dank voor je hulp! 

 

Wat nog wel belangrijk is om te weten voor jou (en andere meelezers): de link die je plaatste (https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/) is alleen bruikbaar voor de vergoeding bij een netwerkstoring, die ook minimaal 12 uur geduurd heeft. Wat is dan een netwerkstoring. Dat staat ook in de veelgestelde vragen op die pagina. Voor het gemak kopieer ik het hier even: 

Wat is een netwerkstoring?

Een netwerkstoring is een storing in het netwerk waardoor diensten, zoals internet, telefonie of televisie, volledig zijn onderbroken. Storingen bijvoorbeeld aan je modem, je smartphone of de bekabeling vallen niet onder netwerkstoringen.

Je kunt de wettelijk vastgestelde vergoeding van 1/30e van je maandelijkse abonnementskosten aanvragen als er een netwerkstoring is geweest in het postcodegebied waarop je abonnement staat geregistreerd.

 

Voor gevallen zoals dit, waarbij er een individueel probleem is/was die voor dienstonderbreking zorgt/heeft gezorgd, zal een vergoeding ook individueel en handmatig geregeld moeten worden.