Beantwoord

Vergoeding geen diensten

  • 7 July 2019
  • 3 reacties
  • 101 keer bekeken

Badge
Hallo, ik bericht namens mijn ouders. Zij hebben vanaf de start van het abonnement (22 mei 2019) geen gebruik kunnen maken van de vaste telefonie. Dit probleem is pas (na heel vee tekefoontjes naar kpn, kastje-muur, heel erg veel ergernis, afgelopen donderdag 4 juli verholpen.

Nu wil ik graag een vergoeding voor ze aanvragen, maar telkens als ik het probeer krijg ik een storing; hij zegt dat ik het later nogmaals moet proberen. Het zou fijn zijn nu eens goede hulp te krijgen

Groetjes,
Alex
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 9 July 2019, 09:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Alex78, welkom! Wat vervelend dat ze zo lang zonder vaste telefonie hebben gezeten! Dat lijkt me heel erg onhandig, zeker als je er regelmatig gebruik van maakt. Weet je ook wat hier de reden van was? Dat is misschien de oorzaak waarom je via de website geen vergoeding aan kunt vragen: dat kan alleen bij storingen op het netwerk. Ik kan je er in ieder geval zeker mee van dienst zijn. Wil je in jouw forumprofiel de postcode + huisnummer, vaste telefoonnummer en evt. klantnummer(s) van je ouders plaatsen? Dan ga ik aan de slag!
Badge
Hoi Marcia,

Ik heb in het profiel inmiddels de gegevens van mijn vader (contractant) ingevuld. Er was overigens nergens een kopje waar ik het vaste nummer kon invullen. Dit heb ik maar onder het kopje 'Persoonlijke opmerkingen' geplaatst. Ik hoop snel iets van je te horen. Groet, Alex
Reputatie 7
Badge +30
Helemaal goed. Je krijgt een privébericht met inhoudelijke informatie voor wat betreft de vergoeding die ik in orde ga maken! Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten.