Beantwoord

verhuisprobleem

• 30 december 2011
  • 1 reactie
  • 10959 keer bekeken

Ik ben al een maand bezig om de verhuizing van de vaste telefoonlijn van mijn moeder te regelen. Inmiddels is haar nummer met de verkeerde persoon in het verzorgingstehuis verbonden en is haar lijn dood. De telefoon is belangrijk voor haar, beperkt als ze is in haar mobiliteit. Bij klantenservice werd ik de laatste keer 6 of 7 maal doorverbonden en kreeg uiteindelijk de toezegging dat ik binnen 2 werkdagen zou worden teruggebeld. Misschien gaat men pas midden januari weer werken en zal ik dan gebeld worden? Op een vraag via de website is nog niet gereageerd, wat ik inmiddels had kunnen verwachten.

Weet er iemand een oplossing voor dit probleem?

icon

Beste antwoord door bommy84 3 januari 2012, 17:10

Behalve dat dit iets is dat KPN moet oplossen, en dat een forumgebruiker je niet kan assisteren?

Nee, niet echt.

Ik hoop voor je dat dit zsm door KPN opgelost wordt, want dit is natuurlijk een situatie die niet voor zou mogen komen. Maar haar nummer, gaat zeg maar in de verkeerde kamer over?

Dat lijkt me niet super ingewikkeld op te lossen. Moet een monteur bij komen denk ik, of in de centrale, of in het ISRA de kabel ompluggen zou dit moeten kunnen oplossen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Behalve dat dit iets is dat KPN moet oplossen, en dat een forumgebruiker je niet kan assisteren?

Nee, niet echt.

Ik hoop voor je dat dit zsm door KPN opgelost wordt, want dit is natuurlijk een situatie die niet voor zou mogen komen. Maar haar nummer, gaat zeg maar in de verkeerde kamer over?

Dat lijkt me niet super ingewikkeld op te lossen. Moet een monteur bij komen denk ik, of in de centrale, of in het ISRA de kabel ompluggen zou dit moeten kunnen oplossen.

Reageer