Beantwoord

Verhuizen vast bellen lukt niet via de site

  • 2 September 2021
  • 1 reactie
  • 16 keer bekeken

Onze ouders hebben alleen een vaste aansluiting voor telefoon deze moet op het nieuwe adres worden aangesloten, via de site lukt het niet om de verhuizing door te geven.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 2 September 2021, 22:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Johan Keurentjes, om een vaste aansluiting te verhuizen, kan er gebeld worden naar onze verhuisdesk via het gratis nummer 0800 - 0402 :slight_smile: De verhuisdesk is aanwezig op maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:00 uur, zaterdag van 8:00 tot 17:00 uur en is op zon- en feestdagen gesloten!