Vraag

Verhuizen vast telefoonnummer niet gelukt

  • 24 December 2019
  • 2 reacties
  • 67 keer bekeken

Met KPN afgesproken om vandaag de telefoon van mijn schoonmoeder te verhuizen naar het zorgcentrum waar ze gaat wonen. Ze heeft de ziekte van Alzheimer, de telefoon is haar alles. Paniek als ze ons niet kan bereiken. Waarom komt KPN deze afspraak nu niet na? Aansluiten kan pas op 2 januari???

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Pieter9 Dat is een naar bericht. Ik snap heel goed dat je schoonmoeder in haar situatie niet zonder haar telefoon moet zitten. Ik kan je nu niet vertellen wat de oorzaak is en hoe snel dit verholpen kan worden. Heb je al telefonisch contact gehad? Je zou via de klantenservice (0800-0402) terecht moeten komen bij een afdeling die dit snel inzichtelijk kan hebben. Dat lijkt me, gezien de spoed, de beste stap. Ik wil natuurlijk ook voor je kijken. Zou je dan de gegevens (naam, adres, klantnummer, telefoonnummer) van je schoonmoeder in je KPN Forum Profiel willen plaatsen?  

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Pieter9 Ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik ga er graag vanuit dat alles goed is gekomen. Als je nog hulp nodig hebt lees ik het graag. 

Reageer