Verhuizing gaat verkeerd

  • 4 December 2020
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

Wat een service van KPN. verhuizing doorgeven op tijd naar een andere woonplaats, degene die we aan de telefoon hadden zei, mevrouw u kan uw eigen thuisnummer meenemen, wat wij wel raar vonden. Weer een keer gebeld met een andere medewerker, die zei een week voor de verhuizing krijgt u uw telefoonnummer.  Na een week gebeld, nee mevrouw met 5 werkdagen krijgt u uw telefoonnummer. Dus 5 dagen voor de verhuizing had ik weer een andere medewerker aan de lijn, nee mevrouw er komt een monteur langs om alles aan te sluiten en dan krijgt u gelijk uw nieuwe telefoonnummer. Gisteren de monteur geweest, kon niets aansluiten omdat de poort die wij nodig hadden om de aansluiting te krijgen defect was. Een andere poort was er niet meer over. Nog nooit meegemaakt zei de monteur. Het zou 3 a 4 uur duren, hoogst 24 uur. Wij vroegen aan de monteur heeft u nu ons telefoonnummer, hij begon te lachen. Wij hebben nooit telefoonnummers zei hij. Hij zou een spoedopdracht maken en zorgen dat we vanmorgen gebeld zouden worden voor het nummer. Niet gebeld natuurlijk. Wij nu zelf maar na 24 uur gebeld en wat denk je, er moet een nieuwe speciale monteur komen die wel weet hoe alles aangesloten moet worden. Donderdag komt hij pas. Wij nemen daar geen genoegen mee en nu zijn ze een noodpakket aan het aanvragen, wat we weer ergens op moeten gaan halen. Ook weer na gekeken waarom we nog geen telefoonnummer hebben, wat denk je, is niet aangevraagd. We zijn om te spetteren.  Nooit geen problemen gehad met KPN maar je moet schijnbaar niet gaan verhuizen want dan gaat alles fout.
Je bent aan de goden overgeleverd. 🤢🥶😈
Inmiddels hangen we nu 1 uur en 4 minuten aan de telefoon. Wat fijn toch dat we een mobiel hebben. 
Lieve familie en vrienden, de adreswijzigingen liggen al 3 weken geschreven maar we wachten dus nog steeds om het telefoonnummer erbij te schrijven.

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @jjdek en welkom op ons forum!

Het spijt om te lezen dat jouw verhuizing zo moeizaam verloopt. Dit is echt uitzonderlijk. In de meeste gevallen gaat een verhuizing probleem. Een enkele keer gaat het mis, zoals bij jou nu het geval is. Ik weet niet of ik hierin nog iets voor je kan betekenen, maar ik kijk uiteraard graag even met je mee. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.