verkeerde nummer opgezegd!

• 3 oktober 2011
  • 1 reactie
  • 11097 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een groot probleem! Ik werk in een pruikenboetiek in Breda en mijn voorgangster (die hier niet meer werkzaam is) heeft haar eigen telefoonnummer (076-5872593) opgezegd. Nu zou je zeggen dat dat geen probleem is, klopt! Maar wat heeft ze nu gedaan, ze heeft ook ons abonnement bij KPN (076-5143676) opgezegd! En dit is wel ernstig! Want dit betekend dat we voor mensen die chemo hebben gehad en dus haaruitval krijgen niet te bereiken zijn, zowel per telefoon als per mail niet, want internet werkt ook niet meer!

Hoe kunnen we ervoor zorgen dat dit het liefste vandaag nog opgelost kan worden?!?!

Is er een mogelijkheid om ons telefoonnummer via de centrale automatisch door te schakelen naar bijv mijn gsm nummer, mocht het nu langer duren?

Ik hoop zo dat iemand me kan helpen want dit is echt ontzettend vervelend voor onze klanten die ons hard nodig hebben.....

Alvast bedankt,

Terry

1 reactie

Reputatie 3
Badge +5
Hallo francyhb,

Welkom op het KPN-Forum!

Kunt u in een priv├ębericht uw postcode+huisnummer, klantnummer en een contact telefoonnummer toesturen.

Dan kijk ik wat ik voor u kan doen, tevens verplaats ik dit bericht naar het KPN Telefonie forum.

Met vriendelijke groet,

Daan Popken

Reageer