Beantwoord

Voedingskabel voor Chicago 800S hoofdstation

• 25 april 2018
  • 2 reacties
  • 134 keer bekeken

Hoe kom ik aan de voedingskabel voor Chicago 800S van KPN hoofdstation? Al alles afgestruind en navraag gedaan bij KPN, maar zonder resultaat. Moet ik nu mn telefoon maar in de prullenbak gaan gooien??
icon

Beste antwoord door PeterG 28 april 2018, 12:51

Die adapters zijn niet (nooit) los verkrijgbaar.
Als het snoer stuk is kun je het nog fixen met afstrippen en een kroonsteentje ertussen ;)

De meest recente gebruiksaanwijzing die ik kan vinden is van 2007. Het is dus bepaald geen nieuw apparaat. In die gebruiksaanwijzing komt zelfs nog de term Primafoon in voor. KPN is daar feb. 2010 mee gestopt.

Dect-telefoons zijn niet zo duur meer. Een gigaset met 2 handsets is al rond € 40 te krijgen. Een losse adapter, indien nieuw, kost ook al gauw dat bedrag.
Voor 3 handsets kom je tot € 60 een heel eind.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Is dit die met zo'n plat plaatje en 2 metalen plaatjes? De Gigaset C-serie gebruikt die ook. Als de Amperages overeenkomen (of hoger) en het voltage gelijk is zou je er mee weg moeten kunnen komen.

Toevallig heb ik op dit moment ook 1 zo'n adapter die stuk is.

Robin
Reputatie 7
Die adapters zijn niet (nooit) los verkrijgbaar.
Als het snoer stuk is kun je het nog fixen met afstrippen en een kroonsteentje ertussen ;)

De meest recente gebruiksaanwijzing die ik kan vinden is van 2007. Het is dus bepaald geen nieuw apparaat. In die gebruiksaanwijzing komt zelfs nog de term Primafoon in voor. KPN is daar feb. 2010 mee gestopt.

Dect-telefoons zijn niet zo duur meer. Een gigaset met 2 handsets is al rond € 40 te krijgen. Een losse adapter, indien nieuw, kost ook al gauw dat bedrag.
Voor 3 handsets kom je tot € 60 een heel eind.

Reageer