Beantwoord

Voice lampje niet aan en telefoon constant in gesprek

• 23 februari 2015
  • 3 reacties
  • 691 keer bekeken

L.S.

Sinds enige dagen brand het Voice-lampje op de experiabox niet meer en zijn wij telefonisch niet meer bereikbaar .... wat kan ik doen :?

icon

Beste antwoord door Nienke_ 1 maart 2015, 10:40

Beste forumgebruikers,

Via privébericht heb ik van thijzzz vernomen dat alles weer goed werkt na het opnieuw opstarten van de KPN Experibox. :D

Nienke

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hoi  thijzzz,

Welkom op het forum.

Niet bereikbaar zijn op de vaste telefonie is niet fijn! Ik hoop dat het inmiddels is verholpen. Mocht dit niet het geval zijn dan wil ik je vragen het modem te resetten volgens dit stappenplan. Vaak helpt het ook om de telefoniekabel op poort 1 of 2 even uit de KPN Experiabox te halen en weer terug te plaatsen totdat je een  ‘klik’ hoort.

Blijft het probleem bestaan dan ontvang ik graag je postcode, huisnummer, mobiel nummer en de naam van de abonnementshouder in een privébericht, dan pak ik het voor je op. Bij afwezigheid tot 1 maart is het mogelijk om tussentijds mijn collega Joran of Erik aan te spreken via privébericht.

Nienke

Beste Nienke,

nee vaste telefoon doet het nog steeds niet.

Het probleem is volgens mij ontstaan na het, op aanraden van uw collega via de telefoon, resetten van de experia box.

Dit resetten werd aangeraden omdat het mij niet lukt om mijn mobiel aan te melden op de wifi. De mobiel kan nog steeds geen verbinding maken met het wifi netwerk sinds de reset, en lukt het ook niet om met de laptop op de wifi te komen en ook geen vaste telefoon verbinding.

Stekkers enzo al gecontroleerd, telefoon geleend van de buurvrouw om te kijken of het aan het toestel lag, etc.

Ik zal vanavond als ik thuis ben nog een keer resetten en kijken of het helpt, dit gaat niet lukken voor 17.00 uur en ik zie dat u vanaf dan afwezig bent tot 1 maart, heeft een privébericht dan zin of blijft dat tot 1 maart onbeantwoord :?

Bedankt voor uw hulp en in afwachting 

Reputatie 6
Badge +12
Beste forumgebruikers,

Via privébericht heb ik van thijzzz vernomen dat alles weer goed werkt na het opnieuw opstarten van de KPN Experibox. :D

Nienke

Reageer