Beantwoord

Voicemail bericht

• 14 March 2012
  • 1 reactie
  • 11280 keer bekeken

Reputatie 2
Mijn zwager heeft een KPN telefoon Boston XL en Internet plus Bellen. We hebben vastgesteld dat het toestel geen ingesproken voicemailbericht aangeeft als het bericht is ingesproken terwijl er getelefoneerd werd.

Volgens de KPN-winkel was dit probleem gemakkelijk op te lossen: via het voicemail menu van 0842 333 bij de instellingen instellen "Voicemail belbericht" (dan wordt dat aangegeven bij de gemiste bellers). Voicemailmelders zouden niet meer bestaan, want KPN is overgegaan op het modernere "Voicemail belbericht".

Op de website van KPN vond ik echter dat "Voicemail belbericht" niet ingesteld kan worden bij

Internet plus Bellen.

Weet iemand een oplossing?

Op 20 maart 2012 zei een KPN medewerker van de gebelde Klantenservice dat hij geen oplossing weet!!!

icon

Beste antwoord door Spuki35 20 March 2012, 14:46

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Het probleem is opgelost. Wel anders dan aanvankelijk was aanbevolen in de KPN-winkel.

Ik heb aan de klantenservice gevraagd of het mogelijk was doorschakelen naar voicemail bij in gesprek uit te zetten. Dat was mogelijk en dat heeft de KPN-medewerker voor me gedaan.

Nu is alleen ingeschakeld: doorschakelen naar voicemail bij geen gehoor.

Ik moest deze oplossing wel geheel zelf bedenken. Via internet kwam ik erop dat het wel een iets te maken zou kunnen hebben met de doorschakelopties.

Reageer