Beantwoord

Voicemail in E-mail niet aanwezig bij glasvezel?

• 11 november 2012
  • 6 reacties
  • 10545 keer bekeken

Sinds afgelopen vrijdag zijn wij overgestapt op glasvezel van KPN. Voorheen gebruikten wij altijd de optie "Voicemail in e-mail". Handig, want zo kun je als je bijv. op je werk bent toch zien of je thuis bent gebeld en het eventuele ingesproken bericht meteen beluisteren.

Bij glasvezel heb ik deze optie nog niet kunnen terugvinden. Klopt het dat deze hier niet wordt aangeboden? Zou ik erg jammer vinden, want dat betekent dus dat we thuis pas zien of er iemand gebeld heeft.

icon

Beste antwoord door Burhan 12 november 2012, 13:33

Beste Jadwiga,

Dit klopt inderdaad. Wij bieden deze dienst niet aan. Ook heb ik niet gehoord dat dit eraan zit te komen in de toekomst.

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geinformeerd. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, we horen het graag.

Met vriendelijke groet,

Burhan
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Beste Jadwiga,

Dit klopt inderdaad. Wij bieden deze dienst niet aan. Ook heb ik niet gehoord dat dit eraan zit te komen in de toekomst.

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geinformeerd. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, we horen het graag.

Met vriendelijke groet,

Burhan
Jammer dat er (nog) geen plannen zijn om deze dienst in de toekomst aan te bieden. Ik hoop dat het er toch ooit van gaat komen. Ik vind het juist zo handig! Nu zie ik pas thuis dat ik gebeld ben.

Reputatie 5
Badge +11
Beste Jadwiga,

Ik ga dit aangeven, maar beloof niets. Helaas ga ik daar niet over. In de tussentijd zou je kunnen overwegen om een doorschakeling op de huistelefoon te nemen. Na zoveel keer overgaan, wordt het telefoontje doorgeschakeld naar de mobiele telefoon.

Met vriendelijke groet,

Burhan

Hallo Burhan,

Kunnen we ergen een officieel 'enhancement request' indienen hiervoor?

Wij maken ook zeer dankbaar gebruik van voicemail in email. Ongelofelijk handig is het, bijv op het werk kunnen we alvast zien wie er gebeld heeft en via de computer even de voicemail afluisteren.

Dit gaan we ernstig missen nadat onze lijn overgezet wordt naar glasvezel.

Mvg,

Casper

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Casper,

Dit soort verzoeken kun je sturen naar: KPN glasvezel. Postbus 85039. Postcode: 3508AA te Utrecht.

Ik hoop dat het alsnog voor jullie wordt gerealiseerd.

Met vriendelijke groet,

Burhan

Doorschakeling naar een mobiele telefoon is een optie als we echt een telefoontje verwachten dat voor een van ons tweeën bestemd is. Maar vaak is dat wisselend en weten we niet van tevoren of mensen nu een bericht gaan achterlaten voor mij of voor mijn man.

Bij voicemail in e-mail lieten we de berichten doorsturen naar onze beider e-mailadressen.

Ik hoop dat deze dienst straks ook bij glasvezel komt. In ieder geval bedankt voor je reacties tot dusver!

Reageer