Voicemail in Email

• 26 augustus 2011
  • 8 reacties
  • 13541 keer bekeken

Bij mijn vaste abbonement had ik de mogelijkheid Voicemail door te laten sturen naar de Email.

Ik zie dit in IPB niet meer terug.

kijk ik ergns overheen?

8 reacties

Zoals hier al eerder betoogd is werkt het gewoon. Maakt dus niet uit of je nou wel of niet IPB hebt. Er kan alleen niks gewijzigd worden en dat heeft met de customer-care software te maken. Ik heb het al bij ITNL aangekaart en er wordt naar gekeken.

Bij de Servicedesk weten ze hier HELEMAAL niets van, compleet nieuw voor degene die ik vanmiddag sprak.

Overigens heb ik ergens diep weg in MyKPN toch een opmerking hierover gevonden, nl dat het voor IPB klanten inderdaaad niet zou werken. Maar in de mainstream hierover vindt je er niets van terug.

Reputatie 4
Badge +1
IPB is digitaal en niet IPB gaat over het analoge signaal via PSTN/ISND het IPB platform heeft die mogelijkheid dan niet en dat hoort wel bekend te zijn bij de Service desk van KPN

Dat is natuurlijk een rare zaak dat het eerst wel kon en nu niet meer. Bovendien zou dat dan wel eens netjes aangegeven kunnen worden. Nu is er nergens op de site iets over te vinden en weet de Helpdesk ook van niets. Nergens is vermeld dat er een verschil is tussen IPB en niet-IPB klanten!Bepaald niet klantgericht en dat zou iemand moeten merken in zijn bonus......

Reputatie 4
Badge +1
Voicemail in Email kan werken ondersteund KPN niet. Als er problemen mee zijn is dat heel vervelebd maar dat ondersteunt KPN niet

Ik heb dit probleem ook. Heb ooit drie adressen opgegeven en dat werkt tot nu toe prima. Alleen is een van de drie vervallen en daar geeft het systeem steeds een foutmelding over waardoor mijn mailbox volloopt. De helpdesk snapt hier niets van, weet ook niet dat eea bij IPB geblocked is.

Mooi klusje voor ITNL om dit uit te zoeken!

Hallo, ik kan in IPB inderdaad geen voicemail n email activeren. Terwijl ik het wel in mijn kn als optie zie. Krijg de cryptische melding "voicemail niet geactiveerd voor dit nummer" terwijl de voicemail wel degelijk aanstaat. Hoe krijg ik die voicemail n email nou wel werkend? Is toch onlogisch dat je iets zit, kan nvullen via mijn kpn, maar dan vervolgens niet kunt activeren?? Ben bebieuwd f iemand me hiermee verder an helpen.

Bedankt.
Officieel wordt voicemail-in-email voor IPB niet ondersteund. In de praktijk blijkt echter, dat je alleen je instellingen niet kunt wijzigen (bijv. email adres aanpassen).

Mocht je voor de overgang naar IPB al voicemail-in-email hebben gebruikt, kun je nog steeds gebruik maken van deze dienst.

Zelf ben ik ruim vijf jaar geleden de overstap naar IPB gemaakt. Sinds een half jaar staat bij mij de doorschakeling naar voicemail weer aan. De berichten komen sindsdien weer vrolijk op mijn email adres binnen.

groeten

Jan

Nee, die dienst is niet beschikbaar voor IPB.

Reageer