Vraag

Voicemail melding: nieuwe berichten

  • 10 April 2019
  • 4 reacties
  • 930 keer bekeken

Sinds een paar weken verschijnt op het display: "nieuwe berichten" Die zijn er niet en heb het ook nooit gebruikt. Aanwijzingen met #21# en #61# opgevolgd. krijg dan te horen dat de dienst is uitgeschakeld maar krijg prompt weer het zelfde bericht te zien: Nieuwe oproepen. Het bemoeilijkt het gewone bellen. Ik word er gek van, Hoe los ik het definitief uit?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi, welkom op het forum. Als je belt naar 0842-333, krijg je dat wat te horen? Het enige wat ik anders nog kan bedenken is om het toestel waar je die melding op zit een keer te resetten. Dat zou in de handleiding moeten staan. Ik hoop dat dat helpt!
Hoi,
Heb hem al verschillende keren gereset, zonde resultaat. Als ik dat no. bel krijg ik dat de dienst is uitgeschakeld, nou, niet dus!! Snap er helemaal niets van! Ik rijg op het display iedere keer: NIEUWE BERICHTEN. Heb het voicemailno. op allemaal 0000 gezet, maar iedere keer komt dat bericht tevoorschijn. Kan daardoor ook niet normaal bellen. Eerst de uitknop gebruiken en dan bellen. Dan krijg ik een idiote toon te horen en na ca. 5 keer gaat hij over op normaal geluid. Als ik neerleg, weer dat bericht op het display
Wanhoop!!!
Reputatie 7
Badge +25
Als ik het zo inschat lijkt het een probleem met het toestel, maar lastig om met zekerheid te zeggen. Heb je toevallig nog een toestel die je kan testen i.p.v. de huidige? Welk merk + type toestel heb je trouwens?

@PeterG: zegt jou dit iets? Jij bent toch wel een expert op dit gebied.
Ik gebruik geen voicemail. Maar op mijn telefoon staat, als ik niet heb opgenomen, nieuwe oproepen. Dat heeft dus niets met voicemail van doen! Maar alles met meegestuurde nummers en niet opgenomen oproepen. Er staan dan onbeantwoorde oproepen in de nummerlijst van je telefoon. Dus dáár zul je even moeten kijken. Zolang niet ALLE oproepen (lees: nummers) daar bekeken zijn blijft de aanduiding er staan. Dus bekijk ze of wis die lijst, dan zal het weg zijn.