Beantwoord

Voicemail uitschakelen (beheren)

• 31 maart 2016
  • 1 reactie
  • 2068 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie

tar-zar schreef op 8 feb '16 om 15:55u

Beste,

Het lukt mij al maanden niet om de voicemail uit te zetten. Het volgende heb ik meerdere malen geprobeerd:

- Bellen naar 12339 

- Bellen naar 1233

- Bellen naar KPN klantenservice, waar men het ook heeft proberen uit te schakelen

- Via de app (zowel Hi toendertijd als KPN)

- Via de telefooninstellingen (via oproepen doorschakelen)

Het probleem heeft zich voorgedaan nadat Hi werd omgezet naar KPN.

Ik wil graag weer controle over mijn voicemail. Zoals ik al zei lukt dat al maanden niet.
Uitzetten heeft op dit moment mijn voorkeur, totdat er een oplossing vanuit KPN komt.

Graag uw hulp hierbij.

Bellers naar mijn vaste lijn worden na 8x overgaan gevraagd om een pincode - nooit ingesteld! Graag info over uitschakelen voicemail op de VASTE LIJN; het instructiefilmpje behandelt het onderwerp niet, de klantenservice geeft niet thuis (lijn dood), het 0900 nr (elders op het forum gevonden) is afgesloten (geven ze pas door na de boodschap dat je hiervoor extra geld betaald) AL MET AL KAFKAESKE TOESTANDEN.

alvast bedankt. 

Admin: bericht losgekoppeld en verplaats naar het juiste board

icon

Beste antwoord door Grietje_ 1 april 2016, 12:49

Goedemorgen @hrm! We hebben je bericht verplaatst naar een ander board omdat je bericht over de vaste telefoon gaat en die van je quote over de mobiele telefoon.

Je kunt je voicemail voor de vaste telefoon uitzetten via MijnKPN (waar je kunt inloggen met de gegevens die je hebt ontvangen in de bevestigingsbrief van je Telefoon- en Internet pakket), vervolgens ga je naar telefooninstellingen en klik je voicemail uit. 

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +5
Goedemorgen @hrm! We hebben je bericht verplaatst naar een ander board omdat je bericht over de vaste telefoon gaat en die van je quote over de mobiele telefoon.

Je kunt je voicemail voor de vaste telefoon uitzetten via MijnKPN (waar je kunt inloggen met de gegevens die je hebt ontvangen in de bevestigingsbrief van je Telefoon- en Internet pakket), vervolgens ga je naar telefooninstellingen en klik je voicemail uit. 

Reageer