De medewerker van de klantenservice die ik daarover sprak (begin augustus) deelde mij mede dat er uiteraard geen abonnementsgeld meer werd afgeschreven. Op dat moment had ik juli en augustus 2019 al betaald.
Groot was mijn ergernis dan ook toen ik vanmorgen de factuur voor de afgelopen periode kreeg, met daarop ook een bedrag van 2 maanden abonnementsgeld september en oktober 2019, terwijl er dan geen ISDN-2 meer is.
Ik heb hierover gebeld met de klantenservice, en mij werd op zeer onplezierige wijze duidelijk gemaakt dat het abonnementsgeld vooruit geïncasseerd wordt, en ik dit na oktober 2019 weer teruggestort zou krijgen. In mijn ogen is dit te absurd voor woorden. Ik moet eerst betalen voor iets wat niet meer werkt, en vervolgens krijg ik het wel weer teruggestort (misschien...)
Toen ik zei dat ik de automatische incasso zou laten storneren op het moment dat het werd afgeboekt, werd er mij dreigend verteld dat ik dan andere problemen zou krijgen.
Medewerkster was niet bereid op enige manier mee te denken of naar een oplossing te zoeken, en voelde zich persoonlijk aangesproken
Ik was toch al bezig weg te gaan bij KPN voor mijn vaste telefonie, en weet nu zeker dat dit een goed besluit was. Mobiele telefonie had ik al eerder ergens anders ondergebracht.
&Moderators: hoe gaat KPN dit oplossen, want ik vind het echt te absurd voor woorden dat ik moet betalen voor iets dat ik niet meer KAN benutten. Het is niet eens mijn eigen keuze om te stoppen, maar een besluit van KPN.
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door Bart_
Bekijk origineel