Vox Chicago 220 ISDN

• 27 augustus 2015
  • 1 reactie
  • 631 keer bekeken

Reputatie 1
De Vox Chicago 220 ISDN een DECT basisstation, dat door KPN Telecom werd geleverd met de DECT handsets uit de 200 serie.

In de handleiding van de VOX staat hoe je deze kunt terugzetten naar de fabrieksinstellingen met een originele handset. Daarvoor zijn speciale toetscombinaties nodig; helaas kan enkele toetsen op andere handsets niet vinden.

Weet iemand hier hoe ik Vox Chicago 220 ISDN kan resetten en daarna kan programmeren zonder een DECT handset uit de Chicago 200-serie?

PS

De Vox Chicago 220 ISDN heeft grote gelijkenis met de Siemens Gigaset 1054i. Misschien zijn het de zelfde basisstations, misschien is de Gigaset 1054i een iets ouder type. 

1 reactie

Reputatie 7
Je zult toch écht een originele handset moeten hebben of een nieuwere met dezelfde mogelijkheden.

Die heb je ook nodig om na de reset het ding weer (helemaal) opnieuw te programmeren. W.o. je eigen ISDN-nummers toekennen aan de handsets bv. Nadat je eerst je ISDN nummers er eerst weer ingezet hebt.

Zonder dat werkt ie ook overigens. Maar dan werken álle nummers op álle handsets en de analoge poorten.

Heb je geen gebruiksaanwijzing meer? HIER kun je er één downloaden in PDF.

Indertijd kocht Philips haar toestelllen voor vast (PSTN en ISDN) in bij Siemens. Met wat eigen dingen die KPN daardoor kon bedingen is ie inderdaad vrijwel gelijk.

Ben jaren geleden binnen mijn omgeving al gestopt met support op ISDN. Mij te bewerkelijk en ingewikkeld voor het doel: telefoneren. 😉 Ook beetje duur. Bovendien via de koperlijn dan alleen "langzaam" internet via ADSL mogelijk.

Reageer