Beantwoord

Waarom zit er geen vast bellen in mijn Hussel pakket?

  • 22 August 2021
  • 7 reacties
  • 123 keer bekeken

ik verhuis naar een aanleun woning van een verzorgingshuis ik heb hier het kpn hussel pakket maar waarom zit hier geen vast bellen bij het adres is het laar *** ****** Deventer

 

Gegevens verplaatst in verband met privacy *admin*

icon

Beste antwoord door Noordzee 22 August 2021, 15:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @martin6060 ,

Vast bellen is een aanvullende optie. (Vanaf 2 euro per maand.) Je kunt Vast Bellen aanvragen via 0800-0402, de chat of in de KPN-winkel. 
 

Telefonisch en via de chat is KPN doordeweeks  bereikbaar tussen 8.00 en 20.00. Op zaterdag tot 17.00. 

 

Heb je dat er wel bij genomen? Ofwel heb je aangegeven dat je een vast tel.nr. wilt? Want dat zit niet standaard in Hussel.

Basis is internet. Daar kun je TV en/of vast bellen bij nemen maar als je dat niet aangeeft weet kpn het niet.

Je kunt alsnog een vast nummer nemen. Dat kan je doen via MijnKPN. Dit kan alleen via de tel. klantenservice. Die zijn maandag weer bereikbaar hiervoor. Kan je bellen via je mobiel of bij een buur/kennis etc.

0800-0402 (gratis nr.)
Ma. t/m vr van 08:00 tot 20:00
Zaterdag tot 17:00; zondags gesloten

Reputatie 7
Badge +28

 

0800-0402 (gratis nr.)
Ma. t/m vr van 08:00 tot 22:00
Zaterdag tot 17:00; zondags gesloten

@PeterG

Tegenwoordig doordeweeks nog maar tot 20.00.

edit : je hebt het aangepast 👍

Reputatie 7
Badge +11

Vast bellen is een aanvullende optie. (Vanaf 2 euro per maand.) Je kunt Vast Bellen aanvragen via Mijn KPN, 0800-0402, de chat of in de KPN-winkel. 

Vast Bellen is via MijnKPN niet aan te vragen. Je kan het checkboxje aanvinken maar dan verschijnt de melding dat hiervoor contact opgenomen moet worden met de klantenservice. Het beste is dan ook om even naar een KPN Winkel te gaan of de klantenservice bellen op het gratis nummer 😄

 

Reputatie 7
Badge +28

Dankjewel @NHendriks ,

Dat .wist ik niet. Ik haal die mogelijkheid weg uit mijn reactie. 

@NHendriks . Ach, ja. Dat is waar ook; was ik helemaal vergeten. Ik keek in MijnKPN maar ja, dat is dus duidelijk een raar dingetje. Lekker lullig: je logt in (handeling), je gaat naar die pagina (meer klikken) en dan hoopvol vakje aanklikken om vervolgens een deksel op de neus te krijgen. Moet je tóch bellen. Vermeld dat dan direct in plaats van een aanvinkvakje.:kissing_closed_eyes:

Reputatie 7
Badge +11

@NHendriks . Ach, ja. Dat is waar ook; was ik helemaal vergeten. Ik keek in MijnKPN maar ja, dat is dus duidelijk een raar dingetje. Lekker lullig: je logt in (handeling), je gaat naar die pagina (meer klikken) en dan hoopvol vakje aanklikken om vervolgens een deksel op de neus te krijgen. Moet je tóch bellen. Vermeld dat dan direct in plaats van een aanvinkvakje.:kissing_closed_eyes:

Zeker mee eens, waarom dat zo is gedaan weet ik eigenlijk ook niet. Ik weet eerlijk gezegd ook niet waarom vaste telefonie niet aangevraagd kan worden via MijnKPN en de rest wel.