Beantwoord

Wacht op creditfactuur na uit 'BelOnbeperkt Altijd' te zijn gegooid

  • 7 February 2021
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Graag hulp bij de volgende opgave…. Uit mijn factuur van 6 november bleek dat ik in de loop van oktober uit “Bel Onbeperkt Altijd” was geschrapt door KPN. Belletje naar Klantenservice levert herstel van BelOnbeperkt Altijd op en 3 maanden korting. Dat is keurig. De gesprekskosten zullen nog worden gecrediteerd. In diezelfde periode vermeldt de website ook “Toch gesprekskosten berekend bij Bel Onbeperkt Altijd. Dit wordt hersteld en zie je als volgt terug op je factuur: Correctie gesprekskosten september en oktober 2020.”

Helaas bevat ook de factuur van 6 december nog gesprekskosten. Intussen is de factuur van 6 januari en die van 6 februari gepasseerd, zonder de correctie van gesprekskosten uit oktober-november-december (alles bij elkaar toch een € 200). Mijn vraag is: komt het nog steeds goed met het crediteren van die gesprekskosten? Ben ik nog in beeld? Weet iemand dat? 

icon

Beste antwoord door JCMP 8 February 2021, 16:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Helemaal zonder gesprekskosten zal het niet zijn met Belonbeperkt.

088, 09xy, 18xy vallen er buiten.

Dank voor de tip, Peter, maar nee, deze kosten betreffen de gewone belletjes die wel onder BelOnbeperkt vallen. En verder ook tevreden klant hoor, sinds 1981.

Toch maar even het (goed verborgen) telefoonnummer van de klantenservice gezocht. Werd allervriendelijks te woord gestaan en het bedrag wordt gecrediteerd. Top!