Beantwoord

Wat doet de 'KPN stem' op de lijn om jouw klanten te adviseren om later terug te bellen!!!

  • 22 December 2020
  • 7 reacties
  • 145 keer bekeken

Als wij gebeld worden, hoort de beller, dat het nummer niet bereikbaar is en wordt gevraagd later terug te bellen. Dit zegt een KPN medewerker op een bandje op de lijn.
Wij zijn op dat moment niet in gesprek en missen zo onze zakelijke klanten!
Gisteren 55 minuten aan de telefoon gezeten om dit probleem kenbaar te maken en in deze tijd 5 medewerkers aan de telefoon gehad, die je dan weer doorverwijzen naar de ander.
Tijdens het laatste gesprek, viel de lijn weg en zo kon ik weer opnieuw bellen en in de wacht staan. Vervolgens….het probleem is nog niet opgelost en ik mag hopen dat onze klant op een later tijdstip terug belt.
Voor het vaste bellen, betaal je fors, ik vind niet dat KPN dan maar kan zeggen het is erg druk op dit moment en vervolgens is je probleem na 55 minuten nog niet opgelost en doet het probleem zich ook vandaag voor. Ik ga maar weer bellen…….:triumph:

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 30 December 2020, 09:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Heb je een experiabox?

Nee, geen experiabox. Analoge telefoonaansluiting.

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Michel.S., welkom en dank je wel voor jouw bericht. Ervaar je de problemen op dit moment nog steeds? Mocht het daadwerkelijk om een analoge telefonie aansluiting gaan, dan moet ik je vragen om te bellen naar 0800-0402 (gratis). Als het een zakelijke aansluiting betreft, dan kun je bellen naar 0800-0403 (gratis). Als het gaat om VoIP, zou je dan jouw profiel zo volledig mogelijk in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je op onderzoek uit.

Ik ervaar de problemen nog steeds. Profiel bijgewerkt:thumbsup:

Reputatie 6
Badge +10

Dank je wel voor het invullen van jouw profiel. Ik zie dat het een zakelijke aansluiting betreft. De details van dit abonnement zijn voor mij niet inzichtelijk, waardoor ik je niet verder kan helpen. Mijn collega's van de zakelijke markt kunnen kunnen dit wel. Je kunt hen bereiken door te bellen naar 0800-0403 (gratis), of je kunt jouw vraag stellen op het forum van KPN zakelijk. 

Dat klopt, dan zijn we weer daar waar ik was…..bij de telefoongesprekken op de dag van 15 dagen geleden. Bel ik de zakelijke markt lijn die kunnen mij niet helpen, want dit betreft geen zakelijke aansluiting. En vervolgens kan men mij niet verder helpen bij de klantenservice van de niet zakelijke markt. En het probleem doet zich nog steeds voor.
Dus voor de goede orde ik heb zowel contact gehad met de klantenservice van 0800-0403 als 0800-0402.

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, bijzonder dat het zo onduidelijk si waar je aansluiting thuis hoort :slight_frown:

ik wil je dan toch aanraden om hierover een topic te openen op forum van KPN zakelijk waar mijn zakelijke collega's hier even goed in kunnen duiken! Ze kunnen daar uitzoeken hoe het precies zit en hoe je het best verder geholpen kunt worden. Ik zeg dit niet om het maar weer over de schutting te gooien, maar omdat mijn zakelijke forumcollega's rustig de tijd kunnen nemen hiervoor en over systemen beschik die ik niet heb. Hopelijk is er snel meer duidelijkheid!