Beantwoord

Weergave Voicemailberichten Chicago Luxe

  • 28 June 2020
  • 2 reacties
  • 184 keer bekeken

Net een nieuw vast toestel geïnstalleerd. Toestel zou op het basisstation moeten weergeven hoeveel berichten er op de voicemail staan. Maar die functie werkt niet: het aantal blijft op nul staan, ook al is er ingesproken. Wel wordt er een signaal afgegeven op de handset als per een voicemailbericht is binnengekomen. Hoe los ik dit op?

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door PeterG 28 June 2020, 12:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Bij voicemail zal dat ook niet worden aangegeven.

Bij een antwoordapparaat wordt het wel aangegeven.

En zowel bij voicemail als een antwoordapparaat worden het aantal ingesproken berichten bij afwezigheid aangegeven. Bij voicemail hoeven die niet per se ingesproken te zijn; hij telt het aantal oproepen.
Een antw.app. geeft het aantal nieuw ingesproken berichten weer.

:small_blue_diamond: Ik begrijp dat je nu een dect hebt met ingebouwd antwoordapparaat. Schakel dan de voicemail uit. Anders komen berichten niet op het antwoordapparaat en werkt die teller niet.

Voicemail uitzetten: bel #61# en verbreek na de 4 toontjes de verbinding.

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op ons forum @KeesdH

Volgens mij heeft Peter heel mooi uitgelegd hoe het werkt en hoe je dit het beste kan oplossen, via het antwoordapparaat dat in het toestel ingebouwd is. Ik hoop dat je er daarmee uit gekomen bent! Als je toch vragen hebt, trek dan gerust aan de bel.