Beantwoord

Wel of geen nummerbehoud in bestelling?

  • 31 December 2019
  • 5 reacties
  • 120 keer bekeken

L.S.,

Na het afronden van een nieuw KPN Alles in Een abonnement aanvraag, is de afspraak met een KPN monteur gemaakt en kreeg ik een mail met een nieuw telefoonnummer. Ik meen dat ik nummerbehoud vaste telefonie heb gevraagd bij mijn aanmelding. Op het forum zie ik een soortgelijke reactie staan. Kunt u checken of ik inderdaad mijn oude vaste lijn nummer ga behouden na 14 januari (datum afspraak) ?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 20 January 2020, 15:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi WAPr, welkom op het forum, en alvast welkom bij KPN! Dank dat je het profiel alvast ingevuld hebt. Daarmee heb ik gelijk kunnen kijken en zie ik geen nummerbehoud in de bestelling. Echter, wees gerust, dit kunnen we herstellen. De makkelijkste manier, zodat we niet alles hoeven te annuleren en overnieuw doen, is je nummer toevoegen zodra je abonnement geactiveerd is. Wacht dan ook de monteursafspraak af. Zodra hij geweest is op de 14e en alles werkt, kom hier terug. Reageer in het topic, dan regel ik het nummerbehoud dan direct voor je. Vul daarvoor dan nog wel even het te behouden telefoonnummer in op je forumprofiel, dat mag in het veld ‘persoonlijke opmerking’.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @WAPr, ik zie dat je gisteren en vandaag contact hebt gehad met de telefonische klantenservice over het nummerbehoud. Er was sprake van dat je korting zou vervallen  als ze dit zouden doorvoeren. Daarom hebben ze het nog niet gedaan. Ik heb nu via een ander systeem het nummerbehoud ingevoerd. Hiermee blijft je korting ook gewoon bestaan. Je krijgt per e-mail een bevestiging van het nummerbehoud. Daarop zie je het staan als het toevoegen van een tweede nummer à €2,50 per maand. Zodra het nummer overgezet is, verwijder ik vervolgens het andere nummer weer voor je zodat die €2,50 dan weer komt te vervallen. Daar kom ik hier dan ook even weer bij je op terug.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @WAPr, de toevoeging van je oude nummer is voltooid. Deze zou het nu ook weer moeten doen. Zojuist heb ik het nummer dat wij je gaven weer verwijderd. Daar krijg je een bevestiging van op het bekende mailadres. Het zal een 24 uur duren voor dit voltooid is. Daarna is alles dan weer helemaal zoals het moet zijn :) 

Mijn dank voor de afwikkeling. Tav. het bellen werkt alles naar behoren. 

Vr. Gr. 

Reputatie 7
Badge +30

Goed om te horen, graag gedaan :)